Super Mario na HoloLens

Alenka Selčan23. junij 2017

Imaš rad šport? Rad tečeš? Ne? Kaj pa računalniške igrice, jih rad igraš? To pa, kajne?

Najbrž jih na ta račun poslušaš od mame, sestre, pa še od vseh čvrsto oblikovanih prijateljev, za katere je ukvarjanje s športom edina droga, ki se ji ne bodo nikoli odrekli. Povabili so te v fitnes, na večerni tek, pa še na badminton, a kaj, ko te take stvari preprosto ne veselijo.

Kaj pa, če bi šlo za igrico? Računalniško igrico, ki bi jo igral v naravi? No, resda gre za legendarnega Super Maria, a bržkone bi kaj takšnega tudi tebe, tihega sovražnika telovadbe, postavilo na noge:

 

Mladi razvijalec Abhishek Singh, ki se je odločil, da Super Maria sprehodi po parku, se dobro zaveda, da so igrice mešane ali obogatene resničnosti prihodnost, ki se je lahko veselimo. Čeprav je šlo za muho nekajdnevnico, je to lansko poletje dokazal že Pokémon Go, ko pa bodo uporabnikom na voljo še lahka očala, ki ne bodo prav nič spominjala na nesrečni Google Glass, pa nam takšna zabava zagotovo ne uide. Celo najbolj dolgočasen šport bo lahko postal igra, primerna za vsakogar.

A do takrat bo treba najti primerno opremo. HoloLens, Microsoftov naglavni set za obogateno resničnost, ki ga je uporabil Singh, ni ravno poceni stvar. Za razvijalsko različico je treba odšteti tri tisočake, za komercialno oziroma poslovno pa kar pet tisoč ameriških dolarjev. Čeprav je Microsoft za predstavitev možne rabe Hololensa uporabil igro 3D Minecraft, bo ta naprava že zaradi svoje cene najprej zaživela v industriji, znanosti, izobraževanju in šele nato kot zabavni pripomoček za vsako gospodinjstvo ali za vsakega člana gospodinjstva.

HoloLens pa se medtem hvali z drugačnimi, resnejšimi projekti. Nedavno so na svojem blogu objavili primer rabe Hololensa v arhitekturi. Znano oblikovalsko in arhitekturno podjetje Gensler, ki med drugim slovi tudi po 632 metrov visokem Šanghajskem stolpu, za načrtovanje projektov uporablja SketchUp Viewer na HoloLens. Kot pravi Alan Robles, Genslerjev kreativni vodja, je mešana resničnost evolucijski korak v komunikaciji pri oblikovanju produkta.

Viri: youtube.com, microsoft.com, blogs.microsoft.com, gensler.com, mscorpmedia.com.

Podobni članki

© 2015 Telekom Slovenije