• /PublishingImages/infinity-blade3.jpg

    Infinity Blade

    24. september 2013 - Tehnik

    Na seznamih najboljših iger za iOS se nekje pri vrhu, če že ne na samem vrhu, zmeraj znajde Infinity Blade, viteška borilna igra, ki jo poganja Unreal Engine 3 za iOS. Unreal Engine je tisti kos programja, ki omogoča, da so računalniške igre videti karseda realistično in je med drugim odgovoren za Gears of War, Batman: Arkham City, Bioshock in seveda Unreal Tournament. In kljub manjši procesorski zmogljivosti naprav iOS (v primerjavi s PC-ji in konzolami ) je grafika v Infinity Blade zares spektakularna.

    Grafika in celotna vizualna podoba sta izjemno pomembni, a najpomembnejša lastnost vsake igre je igralnost. Na tem področju Infinity Blade kvečjemu še bolj navduši. Zgodba je okrasek; dovolj zanimiva, da postavi dogajanje v okvir in hkrati dovolj nepomembna, da lahko igralec nemudoma prične z bojevanjem. V uvodni sekvenci se glavni junak spopade z božjim kraljem, ki vihti nepremagljiv "meč neskončnosti" (t.j. infinity blade). Junak umre, a čez dvajset let se vrne njegov sin, da ga bo maščeval. V vlogi sina se moramo po gradu bojevati z različnimi stvori, od vitezov do golumov, dokler ne pridemo do božjega kralja. Sledi isti šok kot prvič - glavni junak umre (nasprotnik je neverjetno močan) in zgodba se nadaljuje čez nadaljnjih 20 let, ko se vrnemo v vlogi vnuka prvega junaka. In tako naprej. Morda zveni ponavljajoče, a je zabavno. Kar igro naredi zabavno je predvsem bojevanje. Udarce z mečem ali sekiro, blokade s ščitom in izmikanje udarcem nasprotnika izvajamo s potegi po zaslonu ali tapkanjem na določeno točko. Poleg fizičnih napadov imamo na voljo tudi čarovnijo in poseben udarec. Med spopadi se premikamo po gradu, kjer odkrivamo skrite zaklade, denar in opremo (meči, ščiti, oklepi, čarobni prstani …), z vsako bitko dobimo nekaj denarja in točk, ki jih nato lahko porabimo za nadgradnjo opreme v "trgovini". Po smrti junaka, opremo podeduje njegov sin. Vsak kos opreme z rabo pridobiva izkušnje in povsem izkušen meč ali ščit lahko nato prodamo za višjo ceno ter nabavimo zmogljivejšega.

    Infinity Blade je bil v osnovi razvit za Xbox Kinect, vendar so razvijalci opustili Kinect in se osredotočili na iOS. Kljub temu ni težko odkriti sledi Kinecta, predvsem v načinu igranja. Tako kot pri Kinectu (in tudi PlayStation Move) izvajamo udarce po zraku, jih tukaj po zaslonu naprave. Osnovni gibi so povsem naravni in jih kot igralec nemudoma usvojimo, na višjih nivojih pa se zraven učimo še bolj zapletene.

    Čeprav je prva različica Infinity Blade prišla na trg že pred letom dni, so razvijalci poskrbeli za brezplačne nadgradnje. Najbolj zanimiva je vsekakor prišla letos spomladi (1.3), ki podpira tudi večigralnost.

    Eden izmed čarov Infinity Blade je v kratkih intervalih igranja. Igro lahko namreč končamo po vsakem spopadu, tako da nismo primorani predolgo igrati, čeprav jo je težko odložiti.

    Infinity Blade je na voljo za vse naprave iOS kot univerzalna aplikacija, tako da ni potreben nakup ločenih aplikacij za iPhone/iPod Touch in iPad. Podprti so iPhoni od 3GS naprej, iPod Touch 3. generacije ali novejši in iPad ter iPad 2.

    Za Infinity Blade je potrebno odšteti 4,99 EUR. Cena je takšna kot je bila v slovenski trgovini App Store na dan 23.9.2011.

    comments powered by Disqus

 Catalog-Item Reuse ‭[1]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[3]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[2]‬

24. september 2013
1572
24. september 2013
Infinity Blade
Aplikacije
iOS