• /PublishingImages/sworcery2.jpg

    [iOS] Superbrothers: Sword & Sworcery EP

    24. september 2013 - Tilen Žagar

    Sword & Sworcery (kjer Sworcery ni tipkarska napaka) ni igra, ki bi se udobno zleknila v katerega od klasičnih kalupov, kamor pač zlagamo igre, ki v njih pašejo. V osnovi gre sicer za tretjeosebno pustolovščino, kjer pa se med reševanjem ugank in z njimi sveta še nekaj malega pretepamo, spremljamo lunine mene v našem, pravem svetu, uživamo v odlični glasbeni podlagi in o vsem skupaj twitamo. Ter se trudimo vse skupaj ne jemati preveč resno, pri čemer nam igra rade volje pomaga.

    Vsake sanje imajo nekje začetek.

    Prvi korak pred zaužitjem zgoraj omenjene mineštre pa je spopad z grafično podobo igre. Ta črpa iz ne tako daljne, 8-bitne preteklosti in je meni osebno odlična, hitro pa zna vzbuditi tudi ravno nasprotna čustva. Zasanjan kavkaški gozd pod vulkanom Elbrus s skritimi potmi v podrastju, slapovi in rock koncertom je predstavljen odlično in je ena izmed največjih kvalitet igre. Občutek, ko ob odlični glasbi Jima Guthrieja pod polno luno zmotimo srno in njen pobeg odseva na mirni gladini jezera je zenovski. In potem ugotovimo, da v vodnem odsevu vidimo manj, kot bi pričakovali ...

    Zen v gozdu

    Pozorno opazovanje okolice in tapkanje/risanje po zaslonu je srž večine ugank v igri. Saj ne da je občutek zmagoslavja, ko z glavno junakinjo rešimo kakšno od zagonetk, zato kaj manjši, postane pa vse skupaj malce predvidljivo.

    Vsesplošno spokojnost občasno prekinejo mečevalski dvoboji, ki jih izzovemo tako, da iPhone/iPad prestavimo v navpično lego. Kakšne posebne globine v njih ni, omejeni smo samo na blok in udarec, dvoboj pa od nas zahteva le dobro tempirano pritiskanje na ustrezen gumb. Izziv predstavljajo le šefovski ... trikotniki!?

    Zveri s tremi očesi so pod Kavkazom vsakdanje.

    Zgodba je zanimiva in vleče, vendar ne pričakujte globine Martinove Igre prestolov. Protagonistov skupaj s psom je komaj za prste ene roke in tempo je lenoben in sanjav. Rdeča nit ni vedno najbolj jasna in zgodi se, da se v iskanju namiga slepo sprehajamo po sicer ne preveč obširnem svetu, kar zna hitro presedati. Kamniti most in strma gorska pot vsekakor pripomoreta k vzdušju, ko ju vidimo prvič. Ko že petič v zadnji uri čakamo junakinjo, da z drobcenimi koraki premeri vse zavoje in stopnice pa nas ezoteričnost počasi mine.

    Da se ob vsem misticizmu s Sword & Sworcery na telefonu ne počutimo kot Buda pod drevesom, poskrbi nevsakdanji humor, ki nam ga igra večinoma servira v pisani obliki. Ta se proti pričakovanjem odlično razume in dopolnjuje z drugo, sanjavo platjo igre. In mogoče boste postali celo strpnejši do pasjega laježa ...

    Vsi kdaj storimo kaj samo zato, ker moramo.

    Sword & Sworcery vsekakor ni igra, ki jo na hitro odigramo na avtobusu ali med odmorom za malico. Zahteva čas, potrpljenje in mir, da nas lahko odpelje v svoj svet. Zavzete igralce bogato nadgradi, drugače pa vas lahko hitro pusti hladne. Če iščete hitro akcijo, eksplozije in adrenalin, jo rajši preskočite, če pa vam prizori kot je spodnji, povzročijo nenavaden občutek zadovoljstva, pa se verjetno že trudite s prepisovanjem imena v App Store, kjer se S&S dobi.

    Igra pravi, da je za hojo po vodi treba samo verjeti ...


    comments powered by Disqus

 Catalog-Item Reuse ‭[1]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[3]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[2]‬

24. september 2013
1778
24. september 2013
[iOS] Superbrothers: Sword & Sworcery EP
Novice
iOS