• /PublishingImages/Distimo-may2012-Number-Of-Free-Downloads-To-Hit-Top-25-Per-Category.jpg

    Koliko prenosov potrebuje aplikacija, da osvoji vrh aplikacijskih trgovin?

    23. september 2013 - Alja Isaković

    Apple App Store: preko 600.000 iOS aplikacij. Trgovina Google Play: preko 500.000 Android aplikacij. Windows Phone Marketplace: skoraj 100.000 WP7 aplikacij. Te zanima, koliko prenosov potrebujejo mobilne aplikacije, da se v taki hudi konkurenci prebijejo med najbolj priljubljene aplikacije? In kdaj imajo aplikacije največ možnosti za uspeh?

    Najnovejši podatki podjetja Distimo, ki se ukvarja s spremljanjem aplikacijskih trgovin, so pokazali, da iOS aplikacije potrebujejo v povprečju 38.400 prenosov dnevno za uvrstitev na lestvico Top 25 brezplačnih aplikacij in približno 3.530 za preboj na lestvico Top 25 plačljivih aplikacij. Podatki veljajo za ameriški App Store, ki velja za najbolj dobičkonosen trg.
    Število povprečnih dnevnih prenosov za Top 25 v kategoriji brezplačnih aplikacij v tisočih (vir: Distimo 2012)

    Število povprečnih dnevnih prenosov za Top 25 v kategoriji brezplačnih aplikacij v tisočicah (vir: Distimo, maj 2012)

        Število povprečnih dnevnih prenosov za Top 25 v kategoriji plačljivih aplikacij v stotih (vir: Distimo 2012)

    Število povprečnih dnevnih prenosov za Top 25 v kategoriji plačljivih aplikacij v stoticah (vir: Distimo, maj 2012)

    Igre potrebujejo več prenosov kot ostale aplikacije

    Zanimive razlike se pojavljajo tudi glede na kategorije aplikacij. Kljub temu, da so družabna omrežja po uporabi že začela prehitevati igre, je v aplikacijskih trgovinah še vedno daleč največ konkurence ravno na področju iger. Tudi znotraj same kategorije iger se pojavljajo zanimive razlike. Tako pri brezplačnih kot plačljivih aplikacijah največ prenosov poberejo igre kategorij arkad in akcijskih iger.

    Seveda se število prenosov razlikuje tudi po posameznih državah. Po Distimovih podatkih iz lanskega decembra je bilo recimo za uvrstitev med Top 25 v ZDA potrebnih v povprečju 45.000 dnevnih prenosov, na Kitajskem 15.000, v Veliki Britaniji 8.000, v Franciji in Nemčiji po 5.000, v Italiji pa 4.000 dnevnih prenosov. Na splošno imajo skupno največji delež prenosov v App Store sledeče top 10 države: Avstralija, Kanada, Kitajska, Nemčija, Francija, Italija, Japonska, Južna Koreja, Velika Britanija in Združene države Amerike.

    Države, ki v App Store prinesejo največ prometa

    Države, ki v App Store prinesejo največ prometa (vir: Distimo, december 2011)

    Naša mala deželica seveda s temi velikani ne more tekmovati, zato je pri nas veliko lažje osvojiti vrh lokalne različice aplikacijske trgovine. To seveda lahko s pridom izkoristijo lokalne aplikacije, ki so namenjene predvsem uporabi na domačem trgu.

    Vikend najboljši čas za objavo aplikacij

    Število prenosov niha tudi glede na čas. Okoli Božiča in Novega leta se število prenosov tradicionalno poveča zaradi kopice novih naprav. Nihanja so poleg tega opazna tudi glede na dan v tednu. Distimo ugotavlja, da vikend pobere kar tretjino vseh prenosov, največ jih je ravno v nedeljo.

    Razporeditev prenosov aplikacij glede na dan v tednu

    Razporeditev prenosov aplikacij glede na dan v tednu (vir: Distimo, december 2011)

    Omenjeni podatki so sicer zbrani iz Applovega App Store, a je tudi v drugih aplikacijskih trgovinah situacija podobna. Zato mnogi opažajo, da je petek zvečer oziroma vikend najboljši čas za objavo aplikacij, saj imajo takrat uporabniki več časa za brskanje in zapravljanje po aplikacijskih trgovinah, kar poveča možnost, da se dobre aplikacije prebijajo na lestvice najbolj priljubljenih.

    Uspešna promocija je pomemben del razvoja aplikacij

    Uvrstitev med najbolj priljubljene aplikacije je vsekakor odlično orodje za promocijo aplikacij, saj so priljubljene aplikacije v vseh aplikacijskih trgovinah dobro izpostavljene. Če se ukvarjaš z razvojem aplikacij, je torej koristno, da poznaš obnašanje uporabnikov in da že med razvojem aplikacije razmišljaš o promociji in širjenju aplikacije. Tudi sam preboj med najbolj priljubljene aplikacije ni dovolj, da obdržiš zanimanje uporabnikov. Poskrbeti je namreč potrebno tudi za konstantno pridobivanje novih uporabnikov preko priporočil, posebnih promocij ipd.

    Ne glede na to, v kateri aplikacijski trgovini in na katerih trgih se tvoja aplikacija pojavlja, ti vsekakor želimo veliko sreče pri promociji svoje aplikacije. Za kakšen dodaten namig pa ti priporočam ogled predavanj, ki so nastala v okviru letošnjega M:AppFesta!


    comments powered by Disqus

 Catalog-Item Reuse ‭[1]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[3]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[2]‬

23. september 2013
355
24. september 2013
Koliko prenosov potrebuje aplikacija, da osvoji vrh aplikacijskih trgovin?
Novice