Google A. I. Experiments – strojno učenje na zabaven način

Alenka Selčan 20. april 2017
/PublishingImages/google-ai-experiments-hero.jpg

Želite soustvarjati umetno inteligenco, pa ne veste, kako? Tudi Google si želi vaše pomoči, četudi ne znate programirati. Da bi v to vznemirljivo področje vključili čimveč slehernikov, so ustanovili oddelek A. I. Experiments, kjer ustvarjajo zabavne, a nadvse uporabne načine za razvoj strojnega učenja. Poglejmo le nekaj primerov:

Od Quick, Draw! do AutoDraw

Ste novembra tudi vi preizkušali svoje risarske sposobnosti v aplikaciji Quick, Draw! in se čudili, kako, zaboga, uspe nevronski mreži prepoznati kraco krokodila, nikakor pa ne lične kitare, pri kateri ste se zares potrudili? Ni bilo zaman. A če ste prej vi risali zato, da pripomorete k učenju Googlove umetne inteligence, ta zdaj že vrača uslugo in riše namesto vas. Vsaka, še tako slaba skica, ki ste jo prispevali, je pripomogla k naslednjemu koraku, novi aplikaciji v meniju Googlovega oddelka A. I. Experiments, AutoDraw.

 

OZ obetavno aplikacijo, ki bo slej ko prej pristala na vseh uporabniških napravah, boste lahko preprosto narisali skico kolesa, sladoleda, letala, mačke ... – skorajda vsega, kar si boste zaželeli. Za nakup ikon ne boste več zapravljali cekinov v spletnih bazah za grafične vsebine, saj vam bo AutoDraw to uslugo naredil zastonj in kakovostno. Po mili volji boste slikice prilagodili svojim željam in ne bo vam treba več poslušati tistega nadležnega, čeprav izučenega grafičnega oblikovalca, ki bo, roko na srce, le težko tekmoval s tako preprostim orodjem za risanje.

Giorgio Cam

Kako najlažje preverjati, ali so rezultati stojnega prepoznavanja podob, pravilni? Z zabavno aplikacijo, kakopak! Giorgio Cam je mali triatlon umetne inteligence, saj se ta uri v prepoznavanju podob, mešanju glasbe in kovanju rim. Ko posnamemo fotografijo nekega predmeta, ga ta aplikacija skuša prepoznati, o njem skovati ustrezno rimo in jo zabeliti z melodijo kralja disco hitov Giorgia Moroderja. Večkrat jo bomo uporabili, pravilnejši bodo rezultati prepoznavanja podob.

 

Kako pospraviti zvoke?

The Infinite Drum Machine je aplikacija, ki ne bo razveselila le biologov, pač pa tudi vse tonske mojstre in nadobudne glasbene producente elektronske glasbe. V oceanu zvokov, ki jih uporabljajo bodisi biologi za razčlenitev favne nekega biotopa bodisi glasbeniki pri snovanju novih melodij, je namreč zelo težko pospraviti vsakega na svoje mesto. S strojnim učenjem so ustvarili način, ki vse zvočne datoteke uredi po zvočnem skupnem imenovalcu v pregledno jato, ki bo marsikomu olajšala delo.

 

Pa naj še kdo oporeka, da razvoj umetne inteligence ni nekaj čudovitega.

Viri: Google A.I. Experiments​​

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
20. april 2017
3410
20. april 2017
Google A. I. Experiments – strojno učenje na zabaven način