Intelova nova obzorja (1. del)

Alenka Selčan 16. januar 2018
/PublishingImages/intel-ces-2018-hero.jpg

Med bolj pričakovanimi predstavitvami na letošnjem CES-u je bila nedvomno Intelova. Pričakovanje je bilo veliko predvsem glede afer Meltdown in Specter, zaradi katerih se je marsikomu zazdelo, da niti slovitemu Intelu ne gre zaupati.

S kratkim, a dostojnim opravičilom, ki je sledil glasbenemu koncertu na nevidne inštrumente in celo z navideznimi AI-glasbeniki, je direktor Brian Krzanich za silo potolažil prisotno občinstvo, ki pa prav kmalu ni več utegnilo razmišljati o zloglasnih napakah, ki ogrožajo varnost njihovih naprav. Sledilo je namreč osupljivo nizanje četudi morda že videnih silhuet prihodnosti, ki prav zavoljo Intelove napredne tehnologije že danes poganja mogočne korenine.

 

Intelov True View

Navidezna resničnost na CES-u ni nič novega, a koraki njenega razvoja lahko osupnejo, četudi smo jih potihoma pričakovali že nekaj let. A med idejo in njeno uresničitvijo je vselej vrzel, ki jo je treba zapolniti s tehnološkimi izboljšavami. Intelovo mesto je prav tu, v izboljšavi čipov in procesne moči za obdelavo podatkov, ki pa jih v tako napredni tehnologiji, kot je True View, res ni malo.

True View je revolucionaren način gledanja vsebin v navidezni resničnosti, ki bo predrugačil vlogo gledalcev in igralcev, najprej v športu, nato v filmu in drugje. Zamislite si igrišče, ki ga obdaja več kot trideset 5K-kamer. Postavljene so tako, da popolnoma zajamejo dogajanje, gledalec pa se v navidezni resničnosti kadarkoli in brez zamika osredotoči na poljuben “voxel” igrišča.

Kaj je Voxel?

Tisti, ki ste vsaj nekoliko domači z digitalno fotografijo, vas beseda najbrž spominja na pixel, slikovno točko oziroma njeno najmanjšo podatkovno enoto. Podobno, kar je pixel za ploskev, je voxel za 3D.

 

Navijači ameriškega nogometa bodo med prvimi, ki bodo lahko spremljali tekme na nov način. Ne le, da bodo, kot se za aplikacije navidezne resničnosti spodobi, lahko kadarkoli pogledali izkaznico kateregakoli športnika, lahko se bodo celo postavili na njegovo mesto in igrišče videli z njegove perspektive. Kako bo to vplivalo na igralce, lahko le ugibamo, a zagotovo bo tekma bolj transparentna in pravična kot kadarkoli do zdaj.

True View pa bo vplival tudi na potopitveno izkušnjo filma. Tako kot se športni navijač lahko sprehaja po tekmi, se bo filmski gledalec po sceni. Gledalec postane “režiser”, ki sam postavlja kamere po prizorišču.

Viri: intel.com, youtube.com.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
16. januar 2018
3820
16. januar 2018
Intelova nova obzorja (1. del)