80% plačljivih aplikacij za Android ima manj kot 100 prenosov [Statistike]

Jan Isakovič 24. september 2013
/PublishingImages/distimo-prenosi-placljive.png

Analitiki Distimo so objavili nov pregled aplikacijskih trgovin. Med presenetljivimi izsledki izstopata nizko število prenosov plačljivih Android aplikacij in slaba prodaja najbolj priljubljenih Android plačljivih aplikacij v primerjavi z aplikacijami na Apple App Store.

Android Market hitro dohiteva Apple App Store po številu aplikacij, vendar pa podatki Distima kažejo, da zaostaja na področjih, ki sta za razvijalce ključna: število prenosov aplikacij in prodaja plačljivih aplikacij.

Slaba prodaja aplikacij

Le 96 % aplikacij na Android Marketu ima prek 5 milijonov prenosov; kar 80 % plačljivih aplikacij in 20 % zastonjskih aplikacij pa ima manj kot 100 prenosov.

Po mnenju Distima te številke kažejo, da razvijalci za Android težko zaslužijo zgolj z uporabo poslovnega modela enkratnega nakupa. Verjetno je prav to razlog, da je večina aplikacij na Google Market zastonj - čisto drugače od denimo Apple App Store - in za to, da večina razvijalcev poskuša služiti z oglasi. Lep primer tega so Angry Birds - na Android Marketu so vse različice te igre zastonj, na Apple App Store pa so vse plačljive in vključujejo neprimerno manj reklam, dodajajo pri Distimu.

Te številke potrjujejo tudi podatki podjetja Chomp, kjer so v aprilu zabeležili, da je bilo kar 97% prenosov z Android Marketa zastonjskih aplikacij - 2% več kot v marcu. V primerjavi s tem je na platformi iOS v aprilu število kupljenih aplikaci zrastlo za 3.8 odstotka. Android uporabniki imajo očitno res radi zastonjske aplikacije.

Več možnosti za "hit" na AppStore

Podatki Distima kažejo tudi, da imajo plačljive aplikacije navkljub večjemu številu uporabnikov Android telefonov več možnosti za veliko prenosov na App Store kot na Android Market. Tako je v marcu in aprilu šest plačljivih aplikacij na Apple App Store samo v ZDA preseglo 500.000 prenosov vsaka; na Android Marketu pa imata samo dve plačljivi aplikaciji več kot 500.000 prenosov (a manj kot milijon), tudi če seštejemo podatke za ves svet in vsa časovna obdobja - Beautiful Widgets in Robo Defense. To pomeni, pravijo pri Distimu, da imajo plačljive aplikacije mnogo več možnosti za dosego 500,000 prenosov na Apple App Store, kot pa na Android Marketu.

Enako velja tudi za igre - na Android Marketu je le pet iger z več kot 250.000 prenosi po vsem svetu. Na Apple App Store je bilo takih aplikacij samo v ZDA in le v dveh mesecih kar 10.

"Dolga" statistika krivec za počasno spreminjanje lestvic

Pri Distimu ocenjujejo, da je eden glavnih razlogov za razmeroma nizko število prenosov algoritem, ki ga Google uporablja za lestvice najbolj priljubljenih aplikacij. Ta za razvrščanje aplikacij uporablja podatke o prenosih za daljše časovno obdobje, kar posledično pomeni počasnejše spreminjanje lestvice - in torej tudi manjše število aplikacij na lestvicah najbolj priljubljenih aplikacij. Kot razvijalci dobro vedo, pa je prav prisotnost na lestvici najbolj priljubljenih aplikacij eden izmed ključnih dejavnikov za uspeh aplikacije.

Če podatki Distima držijo, pa to vseeno pomeni, da bi Google lahko z razmeroma preprosto spremembo algoritma izbora priljubljenih aplikacij poskrbel za hitrejše izmenjevanje aplikacij na vrhu lestvic in s tem za več prenosov. Marca predstavljena podpora zaračunavanju iz aplikacij in nedavna širitev možnosti nakupa plačljivih aplikacij v 131 držav pa bosta verjetno tudi pripomogla k večjemu zaslužku razvijalcev.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1030
24. september 2013
80% plačljivih aplikacij za Android ima manj kot 100 prenosov [Statistike]
Android