Facebook razmišlja o aplikaciji „Dogodki“

Alenka Selčan 31. julij 2015
/PublishingImages/facebook-dogodki-hero.jpg

Če se je morda komu zazdelo, da je Facebook s svojimi enajstimi leti že prestar za enormne dobičke, naj si brž pripravi robček. Navkljub uporniškim članom skupine, ki s Facebookove mize zahteva vsaj drobtinice, če že ne svojega kosa pogače, je tu že novo vrtoglavo število zvestih uporabnikov, ki jim (no, - nam) je bore malo mar, če s svojimi objavami k Zuckerbergovemu bogastvu prispevamo prostovoljno in povsem neprofitno.

 

Čeprav se je po rahlemu padcu dobičkov v prvem četrtletju Zuckerbergu nemara dvignila obrv, so rezultati drugega četrtletja znova več kot obetavni. Facebook še vedno kiti z neverjetno visokimi številkami uporabnikov svojih aplikacij in Zuckerberg že razmišlja, kako bi jim dodal še kakšno in njo, tako kot Pages, Messenger Bussines in WhatsUp, začinil z možnostjo plačevanja.

Ker 450 milijonov aktivnih uporabnikov ni zanemarljiva številka, kaže, da bodo tudi „dogodki“ (Events), postali samostojna aplikacija. Da bi še več uporabnikov podučili, kako se pripravi FB dogodek, je že na voljo razširjeno navodilo za uporabo za vse tiste, ki še niso vešči v privabljanju gostov na svojo žurko, koncert ali festival.

Marsikdo ob razpršitvi Facebookovih storitev na samostojne aplikacije jadikuje, čemu je ob Facebooku na mobitelu treba imeti še morje hčerinskih aplikacij, saj že marsikatero namizje kriči po tem, da Facebook rabi svoj pametni mobitel.

Ob štirih milijardah zaslužka na četrtletje si bi Zuckerberg nemara res lahko privoščil tudi svoj mobitel, a kaj bi s tem, ko pa vendar gradi virtualno prihodnost z Oculusom. Tudi ta najbrž ne bo ravno zastonj.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
31. julij 2015
2611
3. avgust 2015
Facebook razmišlja o aplikaciji „Dogodki“
Android, iOS, Windows Phone 8