Jukedeck, Lystable, MAX in Yoobic so finalisti na TC Disrupt London 2015

Alenka Selčan 9. december 2015
/PublishingImages/tc-disrupt-ln2015-hero.jpg

V drugem tednu decembra se na Techcrunchovem izzivu Disrupt London 2015 predstavlja nova generacija nadebudnih zagonskih podjetij, ki verjamejo, da bo prav njihov produkt zasijal na nebu tehnoloških uspešnic in jim poleg denarne nagrade prinesel vsaj kratko slavo. Pa poglejmo, s čim so srca žirije in publike osvajali štirje finalisti: Jukedeck, Lystable, MAX in Yoobic.

Jukedeck – zmagovalni AI, ki ustvarja glasbo po naročilu

Glasbeni producenti, pripravite si robček in si utrnite solzo, ki vam bo stekla po licu ob novici, da vam obetaven kos pogače odslej krati Jukedeck, umetna inteligenca, ki ustvarja glasbo po naročilu. Jukedeck je namenjen vsem, ki iščejo glasbeno podlago za svoj spot, a nimajo dovolj cekinov, da bi jih metali za drag odkup avtorskih pravic.

 

Da bi se naročena glasba ujemala z naročnikovimi potrebami, lahko ta sam nastavi žanr, občutek, ki ga glasba vzbuja in pa dolžino pesmi, ki se bo porodila na osnovi prejšnjih dveh parametrov. Na voljo so folk, rock, elektronika ali ambientala, nastale melodije pa imajo lahko spodbuden, korporativen, pomirjajoč ali celo agresiven ton.

Cena za skladbo niha glede na velikost podjetja, ki jo naroča. Manjša si bodo zastonj privoščila kar 5 naročil, podjetja z več kot desetimi zaposlenimi bodo za melodijo odštela 22$, za popolno lastništvo komada pa skoraj 200$.

Če bo umetni inteligenci uspelo ustvariti nov spekter zvočnih kulis in z njimi nadomestiti nadležno ponavljajoče se melodije, ki opremljajo Indiegogo in Kickstarter kampanje, mu bodo hvaležna ne le zagonska podjetja, ki tamkaj skušajo svojo srečo, ampak vsi, ki takšne kampanje redno spremljamo.

Lystable - za organizacijo zunanjih sodelavcev

Lystable je zagonsko podjetje, ki mu je že uspelo prepričati nekaj investitorjev, da so v projekt doslej vložili kar dva milijona ameriških dolarjev. Ustanovitelj podjetja je Peter Johnston, nekdanji Googlov oblikovalec in manager, ki je ugotovil, da ni edini, ki več časa potroši za organizacijo dela z zunanjimi sodelavci, kot za samo oblikovanje. Da bi prihranil tovrstne muke sebi in predvsem večjim podjetjem s podobnimi težavami, je ustvaril platformo, ki pregledno in ažurno ureja podatke o zunanjih sodelavcih, pomaga sestaviti pogodbe, urediti plačevanje in tako naprej.

 

MAX - Metro Africa Xpress

V Techcrunchevo smetano obetavnih se le redko uvrstijo afriška podjetja. Letos je to uspelo platformi Max iz Nigerije, ki želi izboljšati dostavo pošiljk po Lagosu. Max omogoča dostavo v roku treh do 24 ur, za razliko od klasične poštne storitve pa cena ne raste s težo paketa, temveč z razdaljo med pošiljateljem in prejemnikom. Kar 70 odstotkov kurirjev je pri Maxu redno zaposlenih in pošiljke dostavljajo s službenimi motorji, ostalo pa so pogodbeni delavci, ki so plačani za vsako dostavo posebej.

Yoobic – ko kupci postanejo sodelavci

Yoobic so trije bratje, ki se že petnajst let ukvarjajo z vprašanjem, kako proizvajalcem olajšati pregled na tem, kaj se z njihovim izdelkom dogaja, ko ta pride na prodajne police fizičnih trgovin. Za dostojno mesto izdelka praviloma poskrbi trgovski potnik, če pa proizvajalec želi sproti ocenjevati, ali so njegovi izdelki primerno izpostavljeni, mu bo koristil prav Yoobic. Ta za sprotni zajem podatkov uporablja kar množico kupcev, ki pa so za svoje delo kakopak nagrajeni.

 

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
9. december 2015
2781
17. december 2015
Jukedeck, Lystable, MAX in Yoobic so finalisti na TC Disrupt London 2015
Android, iOS, Windows Phone 8