Klikk – ko je ena fotografija dovolj

Alenka Selčan 12. april 2016
/PublishingImages/klikk-hero.jpg

Ujeti trenutek še nikoli ni bilo tako preprosto. Amaterskim ljubiteljem fotografije se doma prašijo raznorazne Diane in Holge, na katere so pozabili že ob svojem prejšnjem mobitelu. Ob visokem strošku za razvijanje filma je marsikdo prelomil svojo lomo ljubezen.

Danes se res ni treba več truditi, da dosežemo prepričljiv rezultat, četudi zgolj z mobitelom. Aplikacij in filtrov je dovolj, da še tako bedno fotko v hipu ozaljšajo v poceni umetnino, ki bo brž osvojila šop všečkov na bodisi na Instagramu, bodisi na Facebooku. Če nam fotka tudi po nekaj filtrih ni všeč, je preprosto ne objavimo. Nemudoma lahko posnamemo novo in se z njo igramo dovolj dolgo, da postane všečna.

Kaj pa, če ne bi bi imeli toliko možnosti? Bi se bolj potrudili, ko bi imeli priložnost ustvariti le eno samo fotografijo? Kaj bi nastalo brez čarodejnega lomo naključja, brez postprodukcije s prevečkrat uporabljenimi filtri?

Ta zamisel je prešinila belgijski marketinški oddelek znamenite tovarne pohištva Ikea, kjer so se odločili, da umetniški fotografiji povrnejo ugled, ki ga je imela pred razvratom družabnih omrežij.

Da bi spomnili, kako težko je posneti dobro fotografijo, so priredili poseben natečaj, zanj pa ustvarili posebno aplikacijo Klikk, s katero lahko sodelujoči posnamejo zgolj eno samo fotko.

 

Natečaj poteka v sklopu aprilske marketinške akcije za umetniško kolekcijo Ikea Art Collection 2016, v kateri predstavljajo enajst umetniških fotografov, kmalu pa se jim bo lahko pridružil tudi zmagovalec natečaja Klikk.

 

Četudi na natečaju ne boste sodelovali, lahko njegovo osrednjo misel vzamete kot osebni izziv. Namesto samodejnih klikov na naključne prizore iz vašega vsakdana stisnite zobe in en teden ne fotografirajte ničesar.

V tem času razvijajte idejo o vaši popolni fotografiji in se posvetite temu, kako bi jo posneli, ne da bi jo bilo potem treba še dodatno obdelati. Čez natanko sedem dni stisnite usodni klik in nam poročajte o svojem uspehu. Ste umetnik ali zgolj slehernik z igračo v roki?

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
12. april 2016
2932
12. april 2016
Klikk – ko je ena fotografija dovolj