Na Facebooku odslej večji nabor čustvenih odzivov

Alenka Selčan 24. februar 2016
/PublishingImages/fb-custveni-hero.jpg

Uporabniki Facebooka so kar nekaj časa jadikovali, da je zgolj všečkanje premalo pove o njihovem mnenju o neki objavi. Septembra lani je Zuckerberg prvič namignil, da bodo gumbu za všečkanje dodali še druge upodobitve čustvenih odzivov, danes pa je tu že nov nabor ikon, s katerimi bo sporazumevanje na Facebooku lažje.

Če pod objavo miško prečkamo oznako dvignjenega palca, lahko odslej izberemo ne le všeček, temveč še pet drugih odzivov, med katerimi pa ni najbolj pričakovanega palca navzdol, ki bi izražal nestrinjanje. Facebook niti ne predvideva mešanih občutkov, tako da na posamično objavo lahko izberemo le enega. Poleg srčka med emoji lahko izberete še smeška, ki se bodisi smeji, joče, je jezen ali pa presenečen.

 

Ker vsako objavo odslej lahko zasuje gora čustvenih odzivov, je Facebook, da bi bil pregled nad njimi jasnejši, poskrbel, da se beleži tudi njihovo število.

Konec lanskega leta je kar 1,44 milijarde ljudi do Facebooka dostopalo prek mobilnih naprav. Veliki večini uporabnikov (kar 90 odstotkov prijav se zgodi prek mobitela ali tablice) se je na objave lažje odzvati z izbiro ustrezne ikone, kot pa s pisanjem komentarja.

„Ljudje so potrebovali način, da se odzovejo hitro, preprosto, z gestami. Emoji so se pokazali kot najboljša rešitev za to“, je o posodobitvi povedala Julie Zhuo, direktorica Facebookovega produktnega oblikovanja. A emojijev, te vse bolj priljubljene in razširjene oblike spletne komunikacije, je več tisoč, zato je bil osnovni problem, s katerim se je soočala Facebookova ekipa, izbrati peščico takšnih, s katerimi se bodo uporabniki najlažje izrazili.

Četudi je zaenkrat na Facebookovem zidu opaziti le peščico različnih čustvenih odzivov, lahko pričakujemo, da bodo Facebookovci pozdravili novo obliko komunikacije. Kaj pa vi menite? Boste se boste rajši odzivali z emojiji ali s pisanjem komentarjev?

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. februar 2016
2869
24. februar 2016
Na Facebooku odslej večji nabor čustvenih odzivov