Na Google Play bomo pri aplikacijah videli, ali imajo oglase

Tehnik 23. november 2015
/PublishingImages/google-play-cene-1-hero.jpg

Na tržnici Google Play bodo imele kmalu vse aplikacije z oglasi dodano posebno označbo, ki bo uporabnikom nakazovala na prisotnost oglasov. Takšno označbo sicer že lahko vidimo na Google Play, a samo pri aplikacijah z oglasi, ki spadajo v program Designed for Families. Po novem jo bomo videvali tudi pri drugih aplikacijah z oglasi.

 

Seveda Google ne bo sam preizkušal vseh aplikacij in ugotavljal, ali so v njih oglasi, in nato pri njih dodal omenjeno označbo. Za to je zadolžil razvijalce, ki morajo v konzoli Play Developer Console sami določiti, katere njihove aplikacije na omenjeni tržnici vsebujejo oglase.

Razvijalci morajo prisotnost oglasov v svojih aplikacijah določiti do 11. januarja. Tisti, ki tega ne bodo storili, uporabnikom po tem datumu ne bodo več mogli ponujati novih različic aplikacij. Google bi lahko takšnim tudi izbrisal aplikacije iz svoje tržnice.

Danes lahko v aplikacijah za Android zelo pogosto srečujemo oglase. Teh se je sicer velikokrat možno znebiti, a je potrebno za to razvijalcem plačati nekaj malega denarja.

Vir: 9to5google.com

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
23. november 2015
2764
25. november 2015
Na Google Play bomo pri aplikacijah videli, ali imajo oglase
Android