ShiftWear – obuti v e-črnilo

Alenka Selčan 30. november 2015
/PublishingImages/shiftwear-hero.jpg

Prožni zasloni, v katere bi se lahko celo odeli in tako svoje telo spremenili v lastno oglasno desko, že dolgo burijo domišljijo. Februarja smo pisali o Tago, ukrivljeni zapestnici, opremljeni z e-črnilom, ki ga z NFC in ustrezno aplikacijo na svojem mobitelu spreminjamo v poljuben motiv, danes pa s svojim prispevkom na Indiegogo lahko pomagate zagonskemu podjetju ShiftWear, ki želi na podoben način opremiti svojo obutev.

 

V Indiegogo kampanji zagotavljajo, da bodo svoje, zaenkrat tri osnovne modele športnih copat, opremili s slojem e-papirja, na katerem se bo izrisovala kreacija, ki jo bo lastnik bodisi ustvaril sam, bodisi kupil v zato namenjeni aplikaciji.

Čeprav naj bi bilo to fantastično obuvalo vodotesno, se ga bo čistilo kar v pralnem stroju. Da se ne bi prehitro obrabili, bodo podplate ojačali s kevlarjem, poleg vsega pa naj bi se vsa potrebna energija, ki jo e-papir porabi za svoje delovanje, zbirala v posebnih baterijah, ki se bodo polnile kar med hojo.

Ustanovitelj in direktor podjetja David Cuelo verjame, da jim bo že 25 tisočakov pomagalo iz koncepta ustvariti prototip, primeren za masovno produkcijo, vseeno pa kampanjo pušča odprto – tako pri zastavljenem finančnem cilju, kot pri času, ki ga bodo potrebovali, da bodo podpornikom dostavili končni izdelek.

 

Indiegogo šteje že sedem let in v tem času se je že marsikdo naučil, da ne gre povsem zaupati norim idejam. Tudi ta kampanja je ena od tistih, ki zbujajo več dvomov kot zaupanja, še zlasti, če pomislimo, da so zasloni še vedno zelo togi, morda preveč, da bi v njih vklenili svoje nožice.

Četudi verjamemo, da bo e-papir na obuvalu videti zgledno po zgolj eni preplesani klubski noči, visoka cena (na Indiegogo se ponudba za tri različne modele giblje od 150 do 350 ameriških dolarjev) tega še ne zagotavlja, kot tudi ne udobja, niti dostave v uglednem času.

A četudi bo marsikdo naveličano zavzdihnil, da gre še za en prvovrsten nateg, ne smemo pozabiti, da je finančna podpora na platformah množičnega financiranja vedno tveganje, saj ne gre za preprosto prednaročilo, temveč za nagrajeno pomoč zagonskemu podjetju pri razvoju. Kdaj pa bo nagrada zares pristala v podpornikovih rokah, pa je drugo vprašanje.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
30. november 2015
2771
2. december 2015
ShiftWear – obuti v e-črnilo
Android, iOS, Windows Phone 8