Surround 360 postavlja nov standard za VR vsebine

Alenka Selčan 13. april 2016
/PublishingImages/surround360-hero.jpg

Kmalu po uspešni splavitvi Oculusa med končne uporabnike se je Facebook odločil, da bo poskrbel za boljšo in bogatejšo ponubo vsebin navidezne resničnosti. Na F8, Facebookovi razvijalski konferenci, ki je med 12 in 13 aprilom potekala v San Franciscu, so med množico novitet tako najavili tudi novo VR kamero Surround 360, s katero želijo ustvariti nov standard za zajem, urejanje in renderiranje viskokokakovostnih 3D-360 posnetkov.

Surround 360 po obliki spominja na leteči krožnik, ki ga na obodu obdaja 14 širokokotnih kamer, opremljen pa je še s tremi fish-eye kamerami - prva zre v nebo, drugi dve pa sta uprti v tla. Napravo plemeniti še programska oprema, na katero so posebej ponosni, saj vse zajete posnetke samodejno stke v 360° video.

 

Pri Facebooku se hvalijo, da je Surround 360 kamera, kot je še ni bilo, in najbrž se ne lažejo. Kot pravijo, bo s Surround 360 mogoče snemati več ur, ne da bi se kamera pregrela, vsako oko kamere pa bo zajemalo video v kakovosti 4K, 6K in celo 8K, s 30 do 60 slikami na sekundo.

S Surround 360 bo mogoče naenkrat posneti kar dve uri dolg film, ki naj zaradi programske opreme, ki samodejno stke vse zajete posnetke v 360° celoto, ne bi sploh potreboval zahtevnejše postprodukcije. Posnetke bo predvajala vrsta VR naprav kakopak z Oculusom in Gear VR na čelu.

Gre za referenčni model, ki ga bodo kot odprtokodni projekt izdali to poletje na prireditvi GitHub. Pri Facebooku upajo, da bodo s Surround 360 pospešili razvoj 3D-360 sistemov, razvijalce spodbudili k piljenju kode, ustvarjalce pa, da se bodo pri ustvarjanju novih VR zgodb poslužili prav te kamere.

Vir: code.facebook.com

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
13. april 2016
2936
13. april 2016
Surround 360 postavlja nov standard za VR vsebine