Tudi Disney vlaga v cinematično resničnost

Alenka Selčan 7. oktober 2015
/PublishingImages/jaunt-hero.jpg

Vse več podjetij verjame, da so bodisi navidezna, cinematična ali obogatena resničnost posel prihodnosti. Te dni se je za tovrstno investicijo odločilo tudi podjetje Walta Disneya, ki je s 66 milijoni ameriških dolarjev podprlo Jaunt, eno od vodilnih podjetij navidezne in cinematični resničnosti

 

Jaunt, ki je doslej zbral že 100 milijonov investicijskega kapitala, k kateremu je poleg Evolution Media Capitala pripomogel tudi China Media Capital, je zaslovel s svojo ponudbo potopitvenih koncertov Paula McCarthneya in Jacka Whitea, ponaša pa se tudi z drugimi vsebinami, ki jih v obliki iOS in Android aplikacij vsem, ki so se potrudili narediti ali kupiti Googlov Cardbord, če se že ne ponašajo z razvijalsko različico Oculus Rifta.

 

Nedavno je Jaunt postregel tudi z aplikacijo Inside Syria VR, ki vabi na potopitveni sprehod po Damascu z novinarjem ABC-ja (tudi ta televizijska hiša je v lasti Disneya), ki v času napadov skuša poiskati čim več zgodovinskih objektov in starin.

Disneyev vložek v studio, ki že zdaj ponuja profesionalne 360 kotne posnetke in visoko kakovostno post-produkcijo, bo po besedah Jauntovega direktorja Jensa Christensena pospešil rast že obstoječe produkcije, saj bodo z njim izboljšali predvsem delovanje strojne opreme, zavedajo pa se tudi skorajšnjega prihoda potrošniške različice Oculus Rifta in posledično vznikajoče potrebe po novih, ne le igralniških, pač pa tudi cinematičnih vsebinah.

Christensen sicer ne verjame, da bodo uporabniki Oculusa hlepeli po ogledu dolgometražnih filmov, saj je ta naglavni set še vedno dokaj neudoben, zato se bodo zaenkrat posvetili kratkometražnim, 3 do 5 minutnim filmom.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
7. oktober 2015
2703
9. oktober 2015
Tudi Disney vlaga v cinematično resničnost
Android, iOS, Windows Phone 8