Zakaj bi bili na kolesu mokri?

T3 Tech 29. avgust 2016
/PublishingImages/kolo-mokri-hero.jpg

Kolo je ob lepem vremenu odlično prevozno sredstvo, v dežju pa nekaj zoprnega. Kaj pa, če bi imeli kabrio-kolo?

Imamo običajna kolesa in imamo velomobile. Običajna kolesa so takšna, kot jih poznamo že od začetka 19. stoletja in tu ni kaj dodajat. Kam pa so velomobili? Običajno gre za kolesa, točneje tricikle, ki imajo kabino, v kateri je kolesar popolnoma zaprt. Takšna zaščita je sicer odlična v slabem vremenu, če pa je zunaj toplo, pa kolesarju ni nič kaj prijetno.

In tu nastopi Cabriovelo. V bistvu gre za velomobil, ki mu je mogoče sneti streho, torej nekak kolesarski kabriolet. Originalni Cabriovelo je že pred nekaj leti razvil nemški izumitelj Christian Wagner, oblikoval pa njegov prijatelj Juergen Mayerle, a zadeva je obstala v fazi prototipa. Sedaj je projekt prevzel italijanski inženir David De Regibus iz okolice Gardskega jezera, ki upa, da bo zadeva le zaživela.

 

V sedanji obliki je Cabriovelo težak 45 kg, čeprav naj bi se ta teža z uporabo karbonskih vlaken nekaj zmanjšala. Kolo ima zložljivo streho, ki jo je mogoče spraviti v prtljažnik skupaj s stranskimi zaščitami. Kolo ima smernike, luči in hupo, v zadku pa še 200-litrski prtljažnik, ki ga je mogoče opremiti z otroškim sedežem.

V kolo jer mogoče vgraditi tudi 250-vatni motor, ki poganja prednje kolo, napaja pa ga 36 V litijeva baterija zmogljivosti 11 Ah, kar naj bi bilo dovolj za do 100 km. Ker motor poganja sprednje kolo, kolesar pa zadnji dve, dobimo v bistvu trikolestni pogon, kar pride prav v slabših vremenskih ali cestnih pogojih (blato, sneg…). Kot dodatek bo na voljo tudi brisalec, klasično krmilo, prestavni sistem po izbiri in še kaj. Kako deluje Cabriovelo lahko vidite v spodnjem filmu. Če vam tematika ni tuja se vam bo film zdel precej znan. To pa zato, ker precej spominja na izdelek, imenovan Sinclair C5 iz leta 1985, ki pa je neslavno propadel.

De Regibus je pravkar začel z zbiranjem sredstev na Indiegogo, kjer je projekt mogoče podpreti z različnimi finančnimi vložki. Končna cena Cabriovela naj bi bila 3900 €, na voljo pa naj bi bil maja prihodnje leto. Seveda če možaku uspe zbrati dovolj denarja in najti ustreznega proizvajalca.

Članek je bil provtno objavljen za t3tech.si

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
29. avgust 2016
3137
29. avgust 2016
Zakaj bi bili na kolesu mokri?