Zakaj bi bili na kolesu mokri?

T3 Tech 29. avgust 2016
/PublishingImages/kolo-mokri-hero.jpg

Kolo je ob lepem vremenu odlično prevozno sredstvo, v dežju pa nekaj zoprnega. Kaj pa, če bi imeli kabrio-kolo?

Imamo običajna kolesa in imamo velomobile. Običajna kolesa so takšna, kot jih poznamo že od začetka 19. stoletja in tu ni kaj dodajat. Kam pa so velomobili? Običajno gre za kolesa, točneje tricikle, ki imajo kabino, v kateri je kolesar popolnoma zaprt. Takšna zaščita je sicer odlična v slabem vremenu, če pa je zunaj toplo, pa kolesarju ni nič kaj prijetno.

In tu nastopi Cabriovelo. V bistvu gre za velomobil, ki mu je mogoče sneti streho, torej nekak kolesarski kabriolet. Originalni Cabriovelo je že pred nekaj leti razvil nemški izumitelj Christian Wagner, oblikoval pa njegov prijatelj Juergen Mayerle, a zadeva je obstala v fazi prototipa. Sedaj je projekt prevzel italijanski inženir David De Regibus iz okolice Gardskega jezera, ki upa, da bo zadeva le zaživela.

 

V sedanji obliki je Cabriovelo težak 45 kg, čeprav naj bi se ta teža z uporabo karbonskih vlaken nekaj zmanjšala. Kolo ima zložljivo streho, ki jo je mogoče spraviti v prtljažnik skupaj s stranskimi zaščitami. Kolo ima smernike, luči in hupo, v zadku pa še 200-litrski prtljažnik, ki ga je mogoče opremiti z otroškim sedežem.

V kolo jer mogoče vgraditi tudi 250-vatni motor, ki poganja prednje kolo, napaja pa ga 36 V litijeva baterija zmogljivosti 11 Ah, kar naj bi bilo dovolj za do 100 km. Ker motor poganja sprednje kolo, kolesar pa zadnji dve, dobimo v bistvu trikolestni pogon, kar pride prav v slabših vremenskih ali cestnih pogojih (blato, sneg…). Kot dodatek bo na voljo tudi brisalec, klasično krmilo, prestavni sistem po izbiri in še kaj. Kako deluje Cabriovelo lahko vidite v spodnjem filmu. Če vam tematika ni tuja se vam bo film zdel precej znan. To pa zato, ker precej spominja na izdelek, imenovan Sinclair C5 iz leta 1985, ki pa je neslavno propadel.

De Regibus je pravkar začel z zbiranjem sredstev na Indiegogo, kjer je projekt mogoče podpreti z različnimi finančnimi vložki. Končna cena Cabriovela naj bi bila 3900 €, na voljo pa naj bi bil maja prihodnje leto. Seveda če možaku uspe zbrati dovolj denarja in najti ustreznega proizvajalca.

Članek je bil provtno objavljen za t3tech.si

Podobni članki

 

 

Triki in nasveti za družbeno omrežje Pinterest (drugič)http://tehnik.telekom.si/novice/triki-in-nasveti-za-druzbeno-omrezje-pinterest-drugicTriki in nasveti za družbeno omrežje Pinterest (drugič)GP0|#f2f30494-9369-4001-843f-d9d790e1783b;L0|#0f2f30494-9369-4001-843f-d9d790e1783b|Nasveti;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7GP0|#f2f30494-9369-4001-843f-d9d790e1783b;L0|#0f2f30494-9369-4001-843f-d9d790e1783b|Nasveti;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd73349
Apple razkril, kdaj bo letos potekala konferenca WWDC http://tehnik.telekom.si/novice/apple-razkril-kdaj-bo-letos-potekala-konferenca-wwdcApple razkril, kdaj bo letos potekala konferenca WWDC GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd73350
Paradna tablica Galaxy Tab S3 ujeta na slikihttp://tehnik.telekom.si/novice/paradna-tablica-galaxy-tab-s3-ujeta-na-slikiParadna tablica Galaxy Tab S3 ujeta na slikiGP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57;L0|#0778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57|SamsungGP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57;L0|#0778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57|Samsung3348
Prihaja trpežni Galaxy Xcover 4http://tehnik.telekom.si/novice/prihaja-trpezni-galaxy-xcover-stiriPrihaja trpežni Galaxy Xcover 4GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57;L0|#0778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57|SamsungGP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57;L0|#0778154a4-53f9-421a-a337-abecafa74f57|Samsung3347
Na MWC-ju očitno tudi ura Huawei Watch 2http://tehnik.telekom.si/novice/na-mwc-ju-ocitno-tudi-ura-huawei-watch-2Na MWC-ju očitno tudi ura Huawei Watch 2GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#8c12658e-304d-43f9-82f0-4d7230c5f6ab;L0|#08c12658e-304d-43f9-82f0-4d7230c5f6ab|HuaweiGP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#8c12658e-304d-43f9-82f0-4d7230c5f6ab;L0|#08c12658e-304d-43f9-82f0-4d7230c5f6ab|Huawei3346
Se še spomnite Nokie 3310? Prihaja nova!http://tehnik.telekom.si/novice/se-se-spomnite-nokie-3310-prihaja-novaSe še spomnite Nokie 3310? Prihaja nova!GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#0e026704-82ca-46c4-b4d2-2649207eb65c;L0|#00e026704-82ca-46c4-b4d2-2649207eb65c|NokiaGP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7;GP0|#0e026704-82ca-46c4-b4d2-2649207eb65c;L0|#00e026704-82ca-46c4-b4d2-2649207eb65c|Nokia3344
Eden izmed Galaxyjev S8 se bo imenoval Galaxy S8+http://tehnik.telekom.si/novice/eden-izmed-galaxyjev-s8-se-bo-imenoval-galaxy-s8-plusEden izmed Galaxyjev S8 se bo imenoval Galaxy S8+GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd7GP0|#a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028;L0|#0a69904fb-022f-4d07-9ee5-f219b1dc9028|Novičke;GTSet|#f07794d9-fe30-4901-a70a-ba3671577cd73343

Nalaganje vsebine
© 2016 Telekom Slovenije
29. avgust 2016
3137
29. avgust 2016
Zakaj bi bili na kolesu mokri?