Zero latency - avstralsko VR igrišče

Alenka Selčan 17. avgust 2015
/PublishingImages/zero-latency-hero.jpg

Z vznikom novodobnih očal navidezne resničnosti so se kmalu pojavili tudi pripomočki, ki uporabnika postavljajo na noge in mu omogočajo čim pristnejšo izkušnjo. Eden od takšnih, ki v Oculus Rift ujeto glavo uspešno pretenta, da noge tečejo v hrib, medtem ko neumorno stopicajo na mestu, je na primer Virtuix Omni, o katerem smo že pisali.

 

Zamisel o tem, da bi igričarje iz nezdravega sedanja pognali v gibanje, je že stara. Tako so vzniknili paintball in podobni družabni športi. Nekoč je bilo za takšen podvig treba v gozd, kjer so že stale kolibe in drugi scenski pripomočki, ki so zbujali vtis Wolfensteina, a tu so že novi časi, ki organizatorjem igralniških izkušenj zavoljo cenejše scene prišparajo kar nekaj cekinčkov, saj ne igričarji potrebujejo drugega kot prazno dvorano, VR očala in orožje.

V avstralskem Melbournu so nedavno odprli vrata enega prvih tovrstnih igrišč.

 

Zero latency VR obljublja uro nore in nepozabne zabave ob klasični streljačini. Vsakega od največ šestih igralcev opremijo z nahrbtnikom, v katerem je računalnik Alienware Alpha, ki je povezan z očali Oculus Rift DK2. V roke jim potisnejo še posebno VR orožje in boj za preživetje med gomilo lačnih zombijev se lahko začne.

 

Nedvomno bo igra po 1300 m2 velikem igrišču, ki ga spremlja kar 129 kamer PlayStation Eye, pognala v tek še tako lenega igralca. Prvi obiskovalci so nad zadevo navdušeni in najbrž tudi drugod po svetu ni malo takšnih, ki bi se z največjim užitkom potopili v tovrstno izkušnjo. Le kakšen uspeh bi poželo sorodno zagonsko podjetje v Sloveniji?

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
17. avgust 2015
2631
20. avgust 2015
Zero latency - avstralsko VR igrišče
Android, BlackBerry OS, iOS, Windows Phone 8