"Freemium" igre in njihovi igralci: kdo pije in kdo plača?

Jan Isakovič 24. september 2013
/PublishingImages/cas_spol_flurry.png

Pri podjetju Flurry nadaljujejo z analizo obnašanja različnih skupin uporabnikov brezplačnih iger s plačljivimi vsebinami. Tokrat so se osredotočili na demografske podatke. Ti kažejo, da moški v povprečju v t.i. freemium igre vložijo več časa in denarja kot ženske, najbolj "radodarna" pa je starostna skupina od 25 do 34 let. Podrobnosti v nadaljevanju!

Poročali smo že, da brezplačne igre s plačljivimi vsebinami ("freemium") v primerjavi s plačljivimi ustvarijo več prihodkov. Pri načrtovanju takih iger pa so ključni tudi podatki o ciljnih skupinah igre. Pri tem so razvijalcem priskočili na pomoč pri podjetju Flurry, kjer so analizirali prek 20 milijonov uporabnikov 110.000 brezplačnih iger  s plačljivimi vsebinami za iOS in Android in prišli do naslednjih zaključkov.

Moški in ženske v povprečju za igre porabijo približno enako časa (moški 53%, ženske 47%). Največjo skupino igralcev predstavljajo moški od 18 do 34 let (34%), sledijo pa jim ženske od 18 do 34 let (27%). V povprečju so igralci iger mlajši, saj je kar 83 odstotkov igralcev mlajših od 34 let.

Pri primerjavi denarja, ki ga porabijo za igre, se tehtnica še bolj prevesi na stran moških, saj ti skupaj porabijo že 58% denarja. To velja za vse starostne skupine, razlika pa je največja pri starostni skupini od 35 do 34 let. Glavnino prihodkov iger, kar 78%, predstavljajo igralci med 35 in 54 leti - 45% moški in 32% ženske.

Pri primerjavi vloženega časa in denarja glede na različne starostne skupine je očitno, da mlajši uporabniki v igranje iger vložijo največ časa, starejši pa največ denarja. Starostna skupina od 13 do 24 let, ki prispeva več kot pol igralnega časa (55%), prispeva skupaj le dobro petino prihodkov (21%). Skupina od 25 do 34 let, ki porabi kar polovico sredstev (49%), pa za igre porabi le 29% skupnega igralnega časa. Pri Flurry verjamejo, da pride do teh rezultatov zaradi različnih vzorcev igranja iger, različne količine denarja, ki ga imajo uporabniki na voljo, in razlik v prostem času. Mlajši uporabniki imajo manj denarja, a lahko v igranje igre vložijo več časa in tako do nagrad pridejo zastonj; starejši uporabniki pa imajo za igranje iger na voljo mnogo manj časa, zato pa so mnogo bolj pripravljeni vložiti nekaj denarja za to, da pridejo do nagrad oz. na višjo stopnjo.

Seveda pa še vedno velja, da je za uspeh nakupov znotraj aplikacij ključna kakovost igre oziroma aplikacije. Še tako pazljiva izbira ciljne demografske skupine ne bo mogla zagotoviti zaslužka z igro, če ta ne bo dovolj kakovostna.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1032
24. september 2013
"Freemium" igre in njihovi igralci: kdo pije in kdo plača?