iAds - mobilno oglaševanje na Applov način

Grega Pernuš 24. september 2013

Prvi julijski dan je prinesel začetek Applovega mobilnega oglaševanja na iOS 4 napravah, imenovanega iAds. Do sedaj smo bili navajeni, da so nas pritiski na oglase (predstavljajte si "banner", ki počiva v nekem delu aplikacije) enostavno vrgli iz aplikacije, odprli brskalnik in nas preusmerili na določeno stran. To je bila dokaj moteča prekinitev tako za uporabnika, posledično pa tudi slabši rezultat za samega oglaševalca, saj je bilo ogledov relativno malo.

iAds ubira rahlo drugačno taktiko, saj omogoča prikaz oglasov znotraj iOS aplikacij, poleg tega pa so oglasi lahko precej interaktivni, kar lepo prikazuje spodnji primer za Nissanov električni avto Leaf. Med podjetja, ki so potrdila sodelovanje v tem programu, spadajo tudi še Walt Disney, Chanel, General Electric in ostali. Program naj bi po besedah Steva Jobsa pomagal razvijalcem še naprej omogočati brezplačne aplikacije.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
608
24. september 2013
iAds - mobilno oglaševanje na Applov način
iOS