iPhone 4: Nismo popolni. Telefoni niso popolni.

Jan Omahen 24. september 2013
/PublishingImages/apple-jobs.jpg
Problemi z anteno, ogromno pritožb in nezadovoljnih uporabnikov. O tem smo brali na popularnih spletnih straneh v zadnjih tednih, vse odkar je Apple na trg poslal svoj novi iPhone. Danes, ob 19.00 po našem času, so na konferenci vsem neresnicam dali konec in povedali svojo plat zgodbe.

Foto: Engadget

Konferenca velikih besed, v slogu Steva Jobsa, vseeno pa ne najbolj značilna za velika podjetja. Apple je priznal napako in na realna tla postavil tudi ostale gigante. Problem s signalom je nekaj, s čimer se soočajo vsi proizvajalci (oziroma se bodo morali). To je Apple ugotovil v svojih raziskavah, ki so pokazale, da imajo BlackBerry 9700 (RIM), Samsung Omnia II (Windows Mobile) in HTC Droid Eris (Android) enake težave kot iPhone 4. V testiranja oziroma v same prostore (posebej prilagojeni pogoji) je bilo vloženih 100 milijonov dolarjev.

Pomembna je predvsem številka, ki pove, kolikšen odstotek uporabnikov, ki so uporabili AppleCare, je imelo težave s signalom. Le 0,55% uporabnikov. Ob prodanih 3 milijonov iPhonov je številka vseeno velika, procentualno pa zanemarljiva. Naredili so še primerjavo, ki v odstotkih pokaže, koliko telefonov je bilo vrnjenih zaradi napak. iPhone 3gs=6%, iPhone 4=1,7%. Gre za telefone, vrnjene v prvih tednih prodaje. iPhone 4 očitno le ni za odstrel.

Približno pol ure dolg govor Steva se je končal z besedami: "Radi imamo naše uporabnike". Apple s Steve Jobsom na čelu je še enkrat več dokazal, kaj jih loči od ostalih velikih podjetij, zakaj so tako uspešni. Le kdo bi jim lahko zameril po tem, ko postrežejo z izmerjenimi podatki, pravimi številkami o "pokvarjenih" iPhone-ih, ...

Konferenca se je nadaljevala v stilu Q&A, prisotni so spraševali Steva in sodelavce o odločitvah, ki so jih sprejeli, beseda je nanesla tudi na zdravje prvega moža Apple-a. Ta se očitno počuti dobro, kar je čudovita novica za njegove oboževalce in oboževalce znamke Apple po celem svetu (pojavile so se namreč govorice, da se ga ponovno loteva hujša bolezen). Na vprašanja so Steve Jobs, Bob Mansfield in Tim Cook odgovarjali sproščeno in večkrat nasmejali zbrane na konferenci.

Kaj bo torej Apple storil v dobro uporabnikov?

  • tisti, ki so kupili bumper, jim bodo povrnili denar,
  • vsi bodo dobili brezplačen ovitek (ta reši težave s signalom)
  • kdor želi, bo lahko vrnil iPhone 4 in prejel kupnino (30-dnevni rok)
Pošteno? Popolnoma!

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1060
24. september 2013
iPhone 4: Nismo popolni. Telefoni niso popolni.
iOS