Namesto parfuma

Tehnik 29. oktober 2014
/PublishingImages/zapestnicacover.jpg

Da slavni glasbeniki in igralci vlagajo tudi v start-upe, že dolgo ni novica. Med hollywoodske pionirje, ki so se med prvimi odločili razširiti svoja angelska krila zelenih dolarjev nad mlada podjetja z zanimivimi domislicami, zagotovo sodi Ashton Kutcher, ki nebesni svod pametne tehnologije in aplikacij razsvetljuje že vse od začetka tretjega tisočletja, ko je ustanovil Katalyst Network. Štiri leta kasneje je ustanovil še telekomunikacijsko podjetje Ooma, ki je doslej zbralo več kot osemdeset milijonov ameriških dolarjev, več kot omembe vredno pa je tudi njegovo investicijsko podjetje A-Grade Investments, s katerim je podprl tako Spotify, Airbnb, Foursquare, Fab, Uber, kot tudi Dwolla in Path.

 

No, seveda je tu še kopica drugih zvezdnikov, ki so del svojega bogastva namenili zagonu svežih tehnoloških podjetij. Leonardo diCaprio je na primer podal roko Mobli-ju, Lady Gaga se je svoj kapital odločila oplemenititi s platformo Backplane, med domiselne poslovneže hollywoodskega kova pa spada tudi Jared Leto, ki je med drugim podprl Reddit in Nest.

 

A če nekateri le vlagajo, drugi celo razvijajo. Pisali smo že o Bieberjevi aplikaciji Shot, v avgustu pa smo se čudili Tomu Hanksu, ki si je očitno tako močno želel občutka pisalnega stroja na svojem iPadu, da je razvil svojo aplikacijo Hanx writer.

 

Zgodba o kaljenju zvezdniškega denarja v tehno​loških vodah pa se tu šele dobro začenja. Te dni je na dan priplavala novica o pametni zapestnici PULS, ki jo že dobri dve leti razvija will.i.am, pevec skupine Black Eyed Peas, ki med drugim zaseda tudi Intelov stolček kreativnih inovacij.


 

 

Zapestnica Pul​s ima vgrajen predvajalnik glasbe, GPS, števec korakov, in skrbi za  nadzor vadbe. Lahko dostopa do elektronske pošte, Facebooka in Twitterja, ponaša pa se tudi s tem, da kot prva omogoča pošiljanje sporočil in klicanje kar brez mobitela. Čeprav cena še ni povsem znana, will.i.am zagotavlja, da bodo njegovi produkti dostopnejši od podobnih Applovih sadežev.

 

„Uspeha nosljive tehnologije ne bodo poganjali velikani minulih dni, temveč jo bodo razvijali in prodajali povsem neverjetni kandidati," je will.i.am dejal v enem od svojih govorov, v katerem je najavil še druge izdelke svojega novoustanovljenega podjetja I.am+. Med svojimi oboževalci bo najbrž kaj kmalu našel dovolj strank, ki se ne bodo odločile za nakup le zapestnice, temveč tudi za druge prihajajoče kreacije nosljive tehnologije.

 

 

 

Nosljiva tehnologija tako ne postaja le trend, temveč tudi modna zapoved. Will.i.amu bodo najbrž kaj kmalu sledile še druge zvezde, ki bodo svoje ime oplemenitile s svojo modno znamko nosljive tehnologije. Če so doslej za zvezdniški promo dodatek skrbeli parfumi, zakaj ne bi danes tega počele pametne zapestnice, nakit in drugi presežki nosljive tehnologije.​​​

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
29. oktober 2014
2260
29. oktober 2014
Namesto parfuma