Napovedi velikanov

Alenka Selčan 29. december 2014
/PublishingImages/napovedi-velikanov-hero.jpg

Napovedi so nehvaležna stvar. Prevečkrat so začinjene s osebnimi pričakovanji ali strahovi, da bi bile lahko dovolj točne, zato rajši pokukajmo, kaj o letu 2015 pravijo nekatere inštitucije, ki analizirajo celo prihodnost in tako - želeli ali ne - vplivajo na bodoče, ne le marketinške trende.

Pri Forresteru ugotavljajo, da leto 2015 ne bo prav blesteče za mobilno tehnologijo, saj na tem področju zavoljo nizkega povratka v investicije pričakujejo precej manj investitorjev, pa tudi precej manj zgodb o uspehu. Uspeh na primer napovedujejo Applovim pametnim uram, vseeno pa opozarjajo, da zavoljo konkurence Androida in Amazona lahko do leta 2016 Applova delnica pade celo pod 50 odstotkov zdajšnje vrednosti.

Da bodo pametne ure še vedno privlačna stvar, napoveduje tudi Gartner, ki pa pravi, da bo v prihodnjem letu zanimanje zanje večje kot za pametne zapestnice, saj naj bi se med tistimi, ki se ne morejo odločiti med tema dvema kosoma nosljive tehnologije, kar polovica raje odločila za ure.

 

Nekoliko bolje se v letu 2015 piše socialnim medijem, a vseeno jim Forrester namesto revolucije napoveduje evolucijo. Zaradi varovanja zasebnosti in predvsem zaščite pred hekerskimi vdori se bodo povečale investicije v podjetja, ki skrbijo za varnost. Tudi med uporabniki bo skrb za zasebnost še vedno prisotna, a ne toliko, da bi jih pregnala iz socialnih omrežij.

Gartner napoveduje tudi izjemno rast digitalnega marketinga. Vse več pomembnih poslovnih znamk bo vlagalo v socialno mreženje in se na tak način skušalo približati uporabnikom, vendar pa bodo vodje marketinga prevečkrat stavili na napačnega konja in le težko prepoznavali prave poslovne priložnosti. Za premostitev vrzeli jim pri Forresterju zato svetujejo poglobljen vpogled v uporabnika in kontekstualne marketinške prijeme.

Kako pomemben je poglobljen vpogled v uporabnika, ugotavljajo tudi pri agenciji Beyond. Ugotovili so, da vse več ljudi prepoznava vrednost svojih osebnih podatkov in da le 18 odstotkov uporabnikov nima zadržkov deliti svojih podatkov v zameno za izboljšano uporabniško izkušnjo. Precej bolj odprti pri deljenju svoje intime pa so uporabniki nosljive tehnologije, ki so pripravljeni deliti tudi najbolj osebne podatke, če lahko zavoljo njih izboljšajo svoje življenje, zato dobro kaže predvsem sledilnikom počutja in kondicije.

Beyond napoveduje povečano prodajo prek digitalnih medijev in opozarja na prednosti, ki jih lahko ob tem izkoristijo tudi fizične trgovine, ki lahko uporabnikov okus prepoznajo takoj, ko ta stopi skozi njihova vrata. Analize internetnih in mobilnih uporabnikov kažejo, da informacije, podkrepljene s slikovnim materialom kar dvajsetkrat hitreje dosežejo svoj cilj, zato analitiki Beyonda ponudnikom tovrstnih vsebin poudarjajo pomen strateško oblikovanih uporabniških vmesnikov in namigujejo, da ključ do uspešnih internetnih inovacij leži tudi v domiselnih kombinacijah že obstoječih vsebin.

Tudi leto 2015 bo zaznamovano z razvojem interneta reči, ugotavlja Beyond. Vse več vsakdanjih reči bo okrepljenih z raznoraznimi senzorji in povezanih s pametnimi napravami. Te bodo zato postale pametnejše od svojih lastnikov. Preučevale bodo uporabnikove navade in še pred njim zaznale, kakšne so njegove želje in potrebe, ter ga nanje opozorile še preden bo ugotovil, da mu kar koli manjka.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
29. december 2014
2328
7. januar 2015
Napovedi velikanov
iOS, Android, Windows Phone 8