Nokia in Yahoo sklenila združiti moči

Sašo Šketa 24. september 2013
/PublishingImages/nokia_yahoo.jpg

Pred kratkim nas je presenetila novica, da bosta Nokia in Yahoo združila moči na področju internetnih storitev in se tako skupaj podala v morda že nekoliko izgubljen boj za prevlado. Bolje pozno, kot nikoli.

Google in Apple trenutno pokrivata precejšnji del spletnih in mobilnih storitev in to zelo uspešno. Kaj lahko Nokia in Yahoo od partnerstva pridobita in kako lahko konkurirata že uveljavljenima mastodontoma?

Nokii doslej nekako ni uspelo oživeti njihovih številnih storitev v okviru znamke Ovi. Poleg tega je finski velikan severnoameriškemu trgu še vedno bolj kot ne španska vas. Omenjene stvari so ene izmed glavnih prednosti, ki jih bo Nokia pridobila od tega partnerstva.

Yahoo si lahko obeta resnejši vstop v svet mobilnih storitev in olajšan dostop do razvijajočih trgov, na katerih je Nokia že močno prisotna. Prisotnost na mobilnih napravah pa s seboj prinese tudi prednosti, kot je recimo možnost lokacijskega oglaševanja.

Podjetji bosta obdržali blagovne znamke. Do sprememb bo prišlo predvsem v zalednem delu sistema. Nokia bo tako postala globalni, ekskluzivni ponudnik zemljevidov in navigacije. Yahoo pa bo prevzel skrb za delovanje storitev Ovi mail in Ovi chat.

V prihodnosti lahko pričakujemo poenoten sistem prijave. Podjetji bosta na izbranih trgih skupaj nastopili že v drugi polovici letošnjega leta, globalno pa prihodnje leto.

Možnost sodelovanja se lahko skriva tudi s spletno storitvijo Flickr in odličnimi kamerami, ki jih Nokia vgrajuje v svoje mobitele. Sploh, če se uresničijo napovedi Anssija, da bodo mobiteli kmalu nadomestili tudi boljše fotoaparate.

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1179
24. september 2013
Nokia in Yahoo sklenila združiti moči