Prihodki iz prodaje v aplikacijah kar 8-krat večji od oglaševanja [M:Android]

Jan Isakovič 24. september 2013
/PublishingImages/Flurry_AdvertisingRevenueShift.png

Podjetje za mobilno analitiko Flurry je objavilo izsledke raziskave mobilnih aplikacij za iOS, po katerih imajo mobilne aplikacije, ki omogočajo prodajo znotraj aplikacije, kar 8-krat višje prihodke od aplikacij, ki se zanašajo na mobilne oglase.

Glede na spodnji graf je povprečni prihodek na uporabnika za aplikacije z oglasi 1 USD, za aplikacije s prodajo pa kar 8 USD. Znotraj aplikacij se največkrat prodajajo nadgradnje aplikacij, digitalne vsebine in virtualni izdelki.Graf Flurry Advertising

Graf tudi kaže, da prihodek od ogaševanja vse od februarja ostaja na isti ravni, prihodek od prodaje v aplikacijah pa strmo raste in je dosegel že 80% delež prihodkov aplikacij.

Podatki seveda veljajo za platformo iOS, saj Google prodaje iz aplikacij na platformi Android ne omogoča. Razvijalci se lahko omejitvi izognijo tako, da sami ali pa s pomočjo lokalnega mobilnega operaterja vključujo funkcije nakupa iz aplikacije. Podobno storitev pripravlja tudi Mobitel - več o njej bomo povedali v članku o prihodnosti Mobitelovega API programa, ki prihaja kmalu.

Več informacij o raziskavi

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1021
24. september 2013
Prihodki iz prodaje v aplikacijah kar 8-krat večji od oglaševanja [M:Android]