Nielsen: Igre še naprej najbolj priljubljene mobilne aplikacije [M:Android]

Jan Isakovič 24. september 2013
/PublishingImages/iskanje-aplikacij.png

Pri podjetju Nielsen so v avgustu izvedli anketo med 4000 uporabniki, ki so v zadnjem mesecu prenesli vsaj eno mobilno aplikacijo. Več o tem, kako uporabniki iščejo, uporabljajo in nakupujejo aplikacije v nadaljevanju.

Najbolj priljubljene aplikacije

Najbolj priljubljene mobilne aplikacije še naprej ostajajo igre - vsaj eno je v zadnjem mesecu preneslo kar 61 % lastnikov pametnih telefonov. Tesno za petami jim sledijo aplikacije za sledenje vremenu (55 %) in aplikacije z zemljevidi ali za navigacijo (50 %).

kategorije aplikacij

Pri pregledu priljubljenosti posameznih aplikacij vidimo, da skoraj na vseh platformah kraljuje Facebook - le na operacijskem sistemu Android ga je za 1 % premagala aplikacija Google Maps.

Top 5 iOSTop 5 - Android

Med peterico najbolj priljubljenih aplikacij za Android sta se uvrstila tudi glasbena aplikacija Pandora in aplikacija YouTube.

Iskanje aplikacij

Iskanje prave aplikacije med množico dostopnih je za uporabnike vse večji izziv. Večina (40 %) se jih pri tem zanaša na privzeto aplikacijsko trgovino, le nekaj manj pa na priporočila prijateljev (36 %).

iskanje aplikacij

Zanimivo je, da se ameriški uporabniki pri iskanju radi zanesejo tudi na mobilni operaterje, saj je objava aplikacije na strani operaterja ali prek e-poštnih namigov pogosto uporabljan in zaželjen način obveščanja.

Zastonj ali ne?

Verjetnost nakupa

Pri prenosu aplikacij in njihovem nakupu še vedno vodijo uporabniki iPhone. Ti prenesejo kar dvakrat več aplikacij, kot povprečen Android ali Blackberry uporabnik, mnogo pogosteje pa za aplikacije tudi plačajo (iOS: ena plačljiva na dve zastonjski aplikaciji; Android in Blackberry: ena plačljiva na 3,5 zastonjskih aplikacij).

nacini placevanja

Zanimiv je tudi želen način plačila za aplikacije. Uporabnike je strah zlorab, hkrati pa si želijo preprostega nakupa in enotnega računa, zato si večinoma želijo, da bi za aplikacije plačali prek mesečnega računa operaterja (32 %) ali kreditne kartice (31 %).

Mobilno oglaševanje

Vse več mobilnih oglasov vključuje reklame. Nanje so presenetljivo najbolj pozorni najstniki - kar 58 % si jih vedno ali pogosto ogleda. Na sploh so za mobilne oglase bolj dojemljivi moški - le 37 % moških jih ne gleda nikoli v primerjavi s 44 % žensk. Uporabniki pametnih telefonov vseh vrst si želijo, da jih klik na oglas ne bi vrgel iz aplikacije, so pa na to najmanj občutljivi Android uporabniki, ki na oglase tudi največ klikajo.

klikanje na oglase

Druge platforme

Aplikacije na drugih platformah

Uporabnike so vprašali tudi o drugih platformah, na katerih uporabljajo aplikacije. Pri odgovorih s 16 % vodi iPod Touch, sledijo pa mu Sony PSP z 8 %, iPad s 6 % in čitalci e-knjig s 5 %.

Zaključki

Pri podjetju Nielsen ugotavljajo, da je za uporabnike Androida značilna velika priljubljenost zastonjskih aplikacij. En od razlogov za to je mogoče Android Market, ki omogoča preprosto pregledovanje zgolj zastonjskih aplikacij. Drug razlog je demografski - vsaj v ZDA so uporabniki Androida v primerjavi z uporabniki iPhone večinoma mlajši in imajo manjše prihodke. Po drugi strani pa se Android uporabniki za to oddolžijo z bolj zvestim klikanjem na oglase.

Kako pa je pri nas? Imaš tudi ti najraje igre, vremenske aplikacije in aplikacije za navigacijo in kako pogosto klikaš na oglase?

Več informacij:

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1016
24. september 2013
Nielsen: Igre še naprej najbolj priljubljene mobilne aplikacije [M:Android]