Uporaba mobitelov narašča

Tehnik 24. september 2013
/PublishingImages/emarketer-users-spend-more-time-on-mobile-devices-than-newspapers-or-magazines.gif

Kjerkoli in kadarkoli sta kot kaže vse bolj pomembna faktorja, ko govorimo o dostopnosti informacij. Temu primerni so tudi rezultati raziskav, ki so vse bolj naklonjeni tistim posrednikom, ki so zmeraj in povsod na voljo.

eMarketer je v ZDA opravil raziskavo, ki kaže zanimive a morda tudi pričakovane rezultate. Študija kaže, da je dnevna poraba časa, ki ga namenimo mobitelom enaka tistemu času, ki ga porabimo za branje časopisov in revij skupaj. Hkrati to pomeni, da smo letos posvetili kar 28% več časa svojim mobilnikom kot v lanskem letu in to v povprečju kar 50 minut na dan. Na ta račun so bili seveda oškodovani časopisi, ki jih v primerjavi s prejšnjim letom namesto 33 listamo 30 minut na dan. Enako je s prebiranjem revij, v povprečju jih beremo 2 minuti manj kot leto poprej. Založniki tiskanih časopisov in revij se tega izziva močno zavedajo, saj najmočneje občutijo izgubo bralcev in oglaševalcev, vsi se namreč usmerjajo na digitalne medije.

Mobilnike, glede na uporabo, še zmeraj močno prekašajo internet, televizija in radio, vendar tudi trendi na področju televizije in radia padajo. V povprečju namreč radio poslušamo 96 in ne 98 minut tako kot lani in televizijo gledamo 264 in ne 267 minut. Padec pa lahko pripišemo vse bolj popularnemu mobilnemu radiu in internetni televiziji.

Zanimivo bi bilo vedeti kakšni so trendi v Sloveniji. Glede na tarnanje tiskanih medijev najbrž ne veliko drugačni.

Kateremu posredniku informacij največ časa posvečate vi?

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
24. september 2013
1486
24. september 2013
Uporaba mobitelov narašča