• /PublishingImages/aplication_lg.jpg

    Oh ne, spet nova trgovina z aplikacijami!

    24. september 2013 - Sašo Šketa

    Med zvezde jo je ponesel Apple, ostali so sledili v zavetrju. Zdaj, ko ima praktično že vsak prodajalec sladoleda lastno trgovino z aplikacijami, so se tudi pri LG-ju odločili razpeti jadra in slediti trendom.

    LG Application store je še vedno v beta fazi in ravno na današnji dan odpira vrata v osmih evropskih državah, med katerimi žal ni Slovenije. Doslej so bili osredotočeni pretežno na azijski trg.

    Križišče

    Zakaj sploh toliko pozornosti, če gre le še za eno izmed številnih tržnic z aplikacijami?

    Zato, ker se trgovina od ostalih razlikuje po tem, da so vsebine na voljo brezplačno. Tukaj ni govora o demo različicah, temveč celotnih aplikacijah. Naj ponovim še enkrat, vse igre in aplikacije so zastonj.

    Drugačna trgovina

    Pri LG-ju so se odločili izkušnjo nakupovanja združiti z elementi, ki jim v igričarskem svetu pravijo igranje vlog.

    Tako vsebine, kot uporabniki so razporejeni v tri stopnje.

    Uporabnik, ki doseže določeno stopnjo, si lahko nalaga vsebine, ki ustrezajo, ali so nižje od njegove trenutne stopnje. Napredovanje je mogoče z različnimi aktivnostmi v okviru trgovine.

    Izkušnje si uporabniki lahko nabirajo z opisi, ocenjevanjem in označevanjem vsebin. Nekaj točk prinese tudi deljenje povezav s sotrpini na različnih družabnih omrežjih, vnos dodatnih osebnih podatkov pri registraciji in naročanju na obveščanja prek RSS virov.

    Vsak mesec bo potekal tudi izbor naj uporabnika, ki bo deležen posebnih nagrad in se bo v vsej slavi bohotil na lestvici med izbrano elito, kjer se bosta cedila binarna med in mleko.

    Kaj je na policah?

    Zaenkrat sem prelistal avstralsko trgovino in naštel slabih 3000 vsebin. Od tega 480 iger 1181 ostalih aplikacij, 1090 ozadij in 200 polifoničnih zvonjenj. Precej solidno glede na breyplačno naravo vsebin.

    Podprtih je veliko mobitelov, ki jih ne moremo opredeliti, kot pametne, pa tudi nekaj slednjih se najde. Temu primernu se v trgovini znajde veliko javanskih iger in aplikacij in Windows mobile vsebin. Med igrami se nahajajo tudi precej znana založniška imena in naslovi.

    LG je začel svoje mobitele opremljati tudi z androidom, zato lahko v prihodnje pričakujemo tudi, da se bodo posvetili privržencem simpatičnega zelenega robota.

    LG Application Store

    Zastonj kosilo?

    Vzpodbujanje sodelovanja uporabnikov z gratis aplikacijami je dobra poteza, sploh če želijo postati opazni med neizprosno konkurenco, vendar bi bilo naivno verjeti, da obstaja kaj takšnega, kot je brezplačno kosilo.

    Z vedno večjim številom aplikacij, iger in ostalih vsebin, bodo naraščali tudi stroški. Kakšne so torej možnosti monetizacije LG-jeve tržnice?

    • Najprej na misel pride oglaševanje. Glede na to, da je v interesu uporabnikov, da se zadržujejo v trgovini, bi lahko pokrili velik delež stroškov.
    • Lahko se zgodi, da se bodo začele pojavljati plačljive vsebine, ampak postavljene ob bok brezplačnim, najbrž ne bodo največji hit. Vprašanje kako se bi kaj takšnega obneslo.
    • Se še kdo spomni storitve Comes with music? To bi dejansko lahko bil precej dober poslovni model. Kupi LG mobitel s storitvijo Comes with (insert random stuff) in dokler si ga lastiš, ali recimo za eno leto, imaš na voljo brezplačne aplikacije in ostale vsebine za mobitel.

    V najslabšem primeru bo vse skupaj splavalo po vodi, imetniki LG mobitelov v izbranih državah pa se bodo tačas zastonj zabavali. 


    comments powered by Disqus

 Catalog-Item Reuse ‭[1]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[3]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[2]‬

24. september 2013
1190
24. september 2013
Oh ne, spet nova trgovina z aplikacijami!
Novice