• XNA 4.0 prinaša 3D grafiko na Windows Phone 7

    24. september 2013 - Tehnik

    XNA je skupek orodij in razvojno okoljo, namenjeno čim preprostejši izdelavi iger za Microsoftove platforme Windows, Xbox in Zune. Za nas je morda najbolj zanimiv Zune, saj v njem za grafiko skrbi Nvidijina Tegra, katere naslednjik, Tegra 2, je najbol verjeten kandidat za uporabo v novih Windows Phone 7 mobilnik. Da je Tegra sposobna impresivne 3D grafike ni nobena skrivnost, te dni pa je Microsoft pokazal prve zaslone iger, ki jih poganja Asusov Windows Phone 7 prototip.

    V ta namen je Microsoft napovedal tudi novo verzijo okolja XNA, 4.0. Le ta se od trenutne različice 3.1 razlikuje ravno v podpori za Windowse Phone 7, nekoliko presentljivo pa je iz nabora izključen Zune.

    Zasloni, ki so zaokrožili po internetu, so iz dveh iger. V The Harvest tretjeosebno pohajkujemo po temnicah z destruktivnim okoljem in sovražno floro in favno, Battle Punks pa je že s Facebooka znana pretepačina s hladnimi orožji, ki doživlja predelavo za mobilnike. Za nadzor je poskrbljeno z uporabo na dotik občutljivega zaslona, poleg lepe grafike pa je na nekaterih slikah viden tudi sistem “dosežkov” (achivment), že znan iz Xboxa in Games for Windows.

    Pohvalili so se, da je razvoj menda tako preprost, da so The Harvest praktično iz ničle napisali v samo treh tednih, zaradi skupne osnove pa je tudi prenos med podprtimi platformami trivialen. Tako se zna zgodit, da bo imel Windows Phone 7 že ob izidu bogat nabor iger, ki trenutno bivajo na Xbox Live Arcade.

    Kogar že srbijo programerski prsti, razvijalci na svojem blogu obljubljajo beta različico XNA 4.0 v roku meseca ali dveh.

    Če želite izvedeti več, si oglejte Microsoft predstavitev, kjer so podrobneje razložili svoje ideje.


    comments powered by Disqus

 Catalog-Item Reuse ‭[1]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[3]‬

 Catalog-Item Reuse ‭[2]‬

24. september 2013
1275
24. september 2013
XNA 4.0 prinaša 3D grafiko na Windows Phone 7
Novice
Windows Phone 7