3D je že osvojil kinodvorane z uspešnicami (npr. Avatar in Alica v čudežni deželi) ter spodbudil zanimanje javnosti za to tehnologijo. Ameriški televizijski kanal ESPN je zagotovil ogled letošnjega svetovnega nogometnega prvenstva v 3D tehniki, pred kratkim pa smo tudi v MC Citypark lahko gledali Roland Garros v 3D.
Vsi večji proizvajalci televizijskih aparatov so v svojo ponudbo vključili 3D televizije.Tudi proizvajalci računalniške opreme ponujajo osebne računalnike s 3D zasloni. Samo vprašanje časa je, kdaj bo ta tehnologija osvojila tudi svet telefonov.
Pravzaprav so telefoni s 3D zasloni na trgu prisotni že od lani, ko je japonski mobilni operater KDDI v svojo ponudbo vključil Hitachi Woo. Inovativen mobitel je samo v nekaj tednih našel 300.000 novih lastnikov. Woo prikazuje vsebine v 3D s projiciranjem stereoskopske slike prek posebne plasti (angl. parallax barrier), vgrajene v LCD zaslon. Majhne reže v tej plasti ustvarjajo žarišče slike med 30 in 50 cm nad zaslonom. V tem žarišču možgani zaznavajo dve zamaknjeni sliki, ki skupaj ustvarjata občutek globine. Proizvajalci zatrjujejo, da je tehnologijo moč uporabiti na LCD in OLED zaslonih, proizvodnjo mobitelov pa bi naj podražila za samo 10 do 15$.
Prednost te tehnologije za uporabnika je v tem, da zaznavanje slike v 3D ni pogojeno z uporabo »nerodnih« 3D očal, kot smo jih bili vajeni doslej. Žal na račun osvetljenosti in resolucije slike, kar pa niti ni tako moteče ob vseh podrobnostih, ki jih nudi prikazovanje slike v 3D. Za lažje brskanje po menijih mobitela je možno celo preklapljanje med 3D in 2D prikazovanjem slike.
Ob vsem naštetem od tehnologije ne moremo pričakovati, da nas bo navdušila kot 3D izkušnja pred televizijskimi ekrani ali v kinu. A je tukaj in deluje. O njej moramo razmišljati kot o prihodnosti vseh mobilnih naprav. Za večino uporabnikov je pomembno predvsem to, da bo prinesla bistveno izboljšano uporabniško izkušnjo, zlasti na področju:
- prikazovanja video posnetkov in fotografij,
- igranja iger in
- zasnove uporabniških vmesnikov (menijev).
Vsi večji proizvajalci naj bi že razvijali mobitele z vgrajenimi 3D zasloni. Ostaja samo še vprašanje časa, kdaj jih bodo kupcem ponudili v večjem obsegu.