Dopust je zato, da se zares odklopimo! Tu so preprosti triki, kako.

Andrej Pirnat21. julij 2020Čas branja članka: 6 min

Dopust ni zares pravi, če ves čas pogledujemo na seznam zgrešenih klicev in nenehno osvežujemo seznam prispele e-pošte v strahu, da bi zamudili kakšno pomembno službeno zadevo. Če gre za zasebne zadeve, seveda v redu, a služba lahko vsaj v tem posebnem času počaka.

Saj bi odklopil/-a, ampak pričakujem zelo pomemben klic …

Vedno se bo našel kakšen »ampak«, ki nam bo onemogočal popoln mir. Se to dogaja tudi vam? Pa veste, da za to večinoma sploh niso krivi drugi oziroma služba, ampak vi sami, da to dopustite? Ne želimo vam soliti pameti, temveč bi vam radi samo pomagali s preprostim nasvetom. Ta je, da lahko z zelo enostavnimi rešitvami poskrbite za pričakovani klic, ne da bi se z njim obremenjevali na dopustu. Kako?

Rešitve, ki bodo službene obveznosti opravile namesto vas

Te uporabne in med uporabniki zelo dobro sprejete rešitve se nahajajo znotraj Mojega Telekoma. Moj Telekom je na voljo vsem naročnikom Telekoma Slovenije in je dostopen na računalniku, prav tako pa na vašem mobitelu in tablici, zato, še zlasti pred odhodom na dopust, priporočamo, da si namestite mobilno aplikacijo Moj Telekom (Android; iOS). Spodaj si preberite, katere nastavitve si vklopite, da lahko zares odklopite.

 

Preusmerite klice na drugo številko

Klice lahko preusmerite na katerokoli mobilno ali fiksno številko. To funkcijo lahko uporabite, ko imate mobitel izključen ali zaseden, ko se nahajate na območju, ki ni pokrito s signalom, ali ko na klic ne morete odgovoriti. To je zelo uporabno tudi v primeru, če je vaše naloge med vašim dopustom prijazno prevzel sodelavec – naj klici ta čas pozvonijo na njegov telefon.

Vsak ima lahko svojo tajnico

Ko se na klic ne morete oglasiti, to lahko namesto vas stori vaša osebna tajnica – telefonski predal. Sami lahko posnamete pozdravno sporočilo, vsa glasovna sporočila, ki jih prejmete, pa vam telefonski predal brezplačno posreduje kot glasovno priponko na vaš mobitel v MMS-sporočilu ali pa na vaš e-naslov. Vsa sporočila lahko nato preverite na svojem mobilnem telefonu oziroma računalniku.

Tu je ponovno mogoča rešitev, da sporočilo prispe tudi v drug e-poštni nabiralnik, na primer k sodelavki, ki je zadolžena za vaše naloge med vašo odsotnostjo. A ne pozabite, da se z njo o tem vnaprej dogovorite ter ji vrnete uslugo ob njeni odsotnosti.

Kaj pa SMS-i?

Nastavitve sporočil SMS in MMS: Tudi sporočila SMS in MMS, ki jih pošiljate ali prejemate na svojo telefonsko številko, lahko posredujete na drugo mobilno številko ali e-naslov.

SMS-zgrešeni klic: Storitev posreduje informacije, kdo in kdaj vas je klical v času nedosegljivosti. Ko ste ponovno dosegljivi, prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev, tudi kadar ste v tujini.

Brez nekaj samodiscipline vam tudi zgornje rešitve ne bodo pomagale

Resnica je, da tudi če na dopustu imamo vse te možnosti za popoln odklop, včasih težko premagamo sami sebe in vseeno pogledujemo za službenimi sporočili in klici. A tu je delo na vas – večkrat se opomnite, da ste težko čakali ta zelo zasluženi dopust in da obveznosti lahko počakajo, saj bodo kaj kmalu nazaj – in spet boste sanjarili o dopustu, ki bo takrat že spet daleč stran …

Ne pozabite – preobremenjenost ne koristi ne vam in ne ljudem okoli vas!

 

Popoln počitek ste dolžni sebi, svojim bližnjim, prav tako pa sodelavcem in navsezadnje delodajalcu. Dopust je namreč tudi čas, da se ponovno zbližamo z družino in nadoknadimo trenutke, ki smo jih zamudili med letom, ko smo bili zasedeni zaradi službe in šole. Vsem pa je tudi v službi prijetneje delati v okolju, kjer vsi sodelujejo tako, da si pomagajo in razdelijo naloge, za kar pa mora biti vsak član tima spočit in pripravljen na delo. Tako nihče ne pade v preobremenjenost in posledično izgorelost, na katero zadnje čase vse bolj opozarjajo. Zato zase poskrbite brez slabe vesti in si pomagajte tudi z rešitvami, ki vam jih tako enostavno nudi Moj Telekom.

Preberite tudi:

  • Letošnje poletje je posebno! Kako se sprostiti in hkrati nič zamuditi?

  • Podobni članki

    © 2015 Telekom Slovenije