Plačilo storitev Telekoma Slovenije brez provizije? Da, prosim!

Andrej Pirnat20. oktober 2019Čas branja članka: 6 min

Najbrž je tudi vam všeč ideja, da vam vaša banka ne bi vedno, ko plačate račun, zaračunala še dodatne provizije. S provizijo smo se sicer že kar malo sprijaznili, a zagotovo se nihče ne bi branil, če bi se ji lahko izognil. Zato ima Telekom Slovenije zelo dobrodošlo novost – za naročnike je omogočil plačevanje računov brez provizije. Kje? V Mojem Telekomu.

Že uživate v udobju, ki vam ga prinaša Moj Telekom?

Če ste že uporabnik Mojega Telekoma, potem že poznate vse prednosti njegove uporabe ter veste, da iz meseca v mesec postaja še boljši. Tokratna novost je možnost plačevanja računov brez provizije, ki pa prinaša še druge prednosti, ki si jih bomo pogledali v nadaljevanju.

Če profila Moj Telekom še nimate, potem vam ga toplo priporočamo, saj vam omogoča, da sami urejate svoja razmerja, vklapljate storitve, spremljate porabo, določate limite in alarme, pregledujete račune ter še mnogo več. Moj Telekom je na voljo na moj.telekom.si ali kot aplikacija (Android in iOS), namenjen pa je vsem naročnikom mobilnih in fiksnih naročniških razmerij, pa tudi uporabnikom Mobi in naročnikom elektrike pri Telekomu Slovenije. Profil Moj Telekom si lahko samostojno ustvarite tukaj ali pa opravite hitro registracijo s klicem na 080 8000.

 

Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu

Preidimo kar na bistvo in si podrobneje oglejmo, zakaj je možnost plačevanja računov v Mojem Telekomu med uporabniki tako dobro sprejeta:

  • pri plačilu v Mojem Telekomu vam ni zaračunana provizija,
  • prihranjen vam je tudi čas, saj imate možnost plačila kadarkoli in kjerkoli – 24 ur na dan in vse dni v letu,
  • takojšnje knjiženje plačil,
  • podroben pregled računov – vpogled v PDF-obliko računov za tekoče in preteklo leto,
  • pregledne oznake računov – urejena plačila z direktno bremenitvijo, računi v postopku reklamacije, izdani dobropisi,
  • v primeru, da imate zaradi zamude pri plačilu blokirane storitve, si s plačilom prek Mojega Telekoma zagotovite ponovni vklop storitev prej kot v pol ure (brez klicanja in pošiljanja potrdil o plačilu),
  • omogočeno vam je plačevanje s plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro.
  • Plačevanje računov je na voljo naročnikom, ki so zasebni uporabniki in imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop do svojih naročniških razmerij. Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.

    Vse za celovito upravljanje vaših računov

    Obiščite sklop Računi na osnovni nadzorni plošči v Mojem Telekomu, ki združuje orodja za popoln nadzor nad vašimi izdatki:

  • prikaz skupnega zneska neplačanih računov,
  • možnost pregleda in plačevanja računov,
  • urejanje načina prejemanja računov (e-račun, e-račun v e-banko, papirnati račun).

  • Podrobnejša navodila za plačevanje računov v Mojem Telekomu si oglejte na tej povezavi.

     

    Več o Mojem Telekomu:

  • Nekaj trikov na mobitelu, ki so v službi neprecenljivi
  • Moj Telekom: aplikacija, s katero sami urejate nastavitve TV-programov, interneta in telefonije
  • Moj Telekom: nadzirajte stroške naročnine in paket prilagodite svojim željam
  • Moj Telekom: upravljajte, nadzirajte, pregledujte in pridobite ugodnosti – vse na enem mestu
  • Moj Telekom: Kje preveriti, koliko interneta imate na voljo v tujini
  • Moj Telekom: Ups, doma pozabili mobitel? Nič hudega, imamo zelo praktično rešitev

  • Podobni članki

    © 2015 Telekom Slovenije