Zadnja štiri leta se večina našega časa vrti okoli Facebooka, Twitterja, Pinteresta in ostalih družbenih omrežij. Družbena omrežja so postala del našega vsakdana in postali smo del globalnega omrežja. Število uporabnikov družbenih omrežij se vsakodnevno zvišuje, kljub temu, da so prej omenjena omrežja že precej stara in da v tem času nismo dobili ničesar novega, kar bi nas popolnoma zasvojilo in bi začeli spreminjati svoje navade.
Po drugi strani pa smo se vsi družbenih omrežij že prenasitili in na njih objavljamo stvari, ker se to od nas pričakuje. Predvsem se več ne trudimo, da bi objavljali zanimivosti, ki bi pritegnile tudi druge. Vse je postalo del navade in tudi družbena omrežja so del naših navad in razvad.
V zadnjih nekaj letih so se naše navade precej spremenile, predvsem pa se je spremenilo naše dojemanje družbenih omrežij. Če smo bili na začetku vsi navdušeni nad njimi in smo cele dneve preživeli tako, da smo se pogovarjali, komentirali, všečkali, sedaj vse skupaj gledamo skozi drugačno prizmo. Na Facebooku ne igramo več igric, Twitterju ne namenjamo več celih noči, na Pinterest gremo preveriti nove “pine” vsakih nekaj dni. Nič več nimamo toliko časa, da bi ga zapravljali za družbena omrežja, vendar si brez njih svojega časa ne znamo predstavljati.
Število uporabnikov različnih družbenih omrežij se je od leta 2013 precej spremenilo (vir), predvsem pa so začela podjetja objavljati številke aktivnih mesečnih uporabnikov in ne več zgolj število uporabnikov, kot je bilo v navadi dolgo časa.
Podatki o številu uporabnikov se precej razlikujejo od vsakega vira posebej, vendar preko številk dobimo pregled nad tem, kaj se dogaja na družbenih omrežjih:
- Facebook: 1.35 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov (http://www.facebook.com) - na Facebooku je več kot 50 milijonov Facebook strani;
- YouTube: 1 milijarda mesečnih uporabnikov (http://www.youtube.com);
- Google+: 540 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov (http://plus.google.com) - povprečen čas uporabnika na strani je 7 minut na mesec;
- Instagram: 300 milijonov uporabnikov (http://instagram.com) – več kot 50 milijonov novih uporabnikov v zadnjih šestih mesecih;
- Twitter: 284 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov (http://twitter.com) – preko 500.000.000 dnevnih tvitov;
- LinkedIn: 187 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov (http://www.linkedin.com) - več kot 41 % uporabnikov dostopa do LinkedIna prek mobilnih naprav;
- Pinterest: 40 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov (http://www.pinterest.com) - Pinterest ima več kot 80 % delež uporabnic.
Za Slovenijo je precej težje dobiti relevantne številke uporabnikov družbenih omrežij, saj ni enotnega portala ali spletnega mesta, kjer bi bili združeni vsi ti podatki.
Po podatkih s spletne strani SocialDaily je v Sloveniji preko 760.000 uporabnikov Facebooka (vir) in po podatkih podjetja Httpool je v Sloveniji več kot 95.000 uporabnikov Twitterja.