3 preprosti predlogi za več gibanja ob dnevu slovenskega športa

Tehnik 22. september 2022 Čas branja članka: 3 min
/PublishingImages/dan_slovenskega_sporta_Tehnik_sept22-hero.jpg

Gibanje je izredno pomembno za dobro fizično in psihično počutje in 23. septembra slavimo prav gibanje, saj je ta dan praznik slovenskega športa. Na ta dan poteka vrsta zanimivih aktivnosti, organizatorji pa nas še posebej spodbujajo, da dan preživimo aktivno.

Dan slovenskega športa je letos zelo prikladno v petek, tako se le odzovite na katerega od dogodkov. Nekaj preprostih sprememb lahko izvedete tudi sami, za začetek morda samo na ta dan. Mogoče pa vam postane všeč :)

Na spletni strani dneva slovenskega športa priporočajo, naj odrasli 3- do 4-krat tedensko opravimo športno vadbo, pa naj bo to v okviru organizirane vadbe ali pa sami. Poleg tega priporočajo, da omejimo čas, ki ga preživljamo sede, kar je sicer težko, če že v službi veliko časa preživimo pred računalnikom, a včasih pripomorejo že malenkosti. Za več nasvetov obiščite spletno stran dneva slovenskega športa. Spodaj pa trije preprosti predlogi za več gibanja.

 

Stopnice namesto dvigala

Če je le možno, danes namesto dvigala uporabite stopnice, saj z vsakodnevno hojo po stopnicah zagotovo pridobite nekaj kondicije, pa tudi srce in hrbtenica bosta hvaležni. Seveda ne, če nosite polne, težke vreče iz trgovine. Potem za voljo križa kar v dvigalo.

S kolesom namesto z avtom ali avtobusom

Petek je, vreme naj bi zdržalo, zato se danes v službo ali na večerno druženje odpravite s kolesom. Morda bo zjutraj in zvečer treba obleči kakšno plast več, ampak možgani bodo zaradi gibanja na zraku hvaležno produktivni. A morda se ne odpravite po najbolj prometnih cestah v prometnih konicah, takrat je zrak precej onesnažen.

Sprehod namesto kofetkanja

Hojo strokovnjaki priporočajo vsem, ki v službi veliko sedimo, saj ima pozitiven učinek na hrbtenico. Zato danes namesto na kavo ob Ljubljanici, Dravi, Savinji … povabi prijatelja ali prijateljico na sprehod na Rožnik, PST, na Pohorje, itd., kavo pa vzemita kar s sabo.

kupi

Če želiš slediti svojemu napredku, pa naj bo to tek, pohodništvo, kolesarjenje, itd., ti pri tem lahko pomaga pametna ura ali zapestnica, tako boš tudi vedel/a, ali si se ta dan že približno dovolj gibal/a.


Nalaganje vsebine
© 2021 Telekom Slovenije
22. september 2022
6012
22. september 2022
3 preprosti predlogi za več gibanja ob dnevu slovenskega športa