Ali ste vedeli, da lahko kartico VALÚ Mastercard® novembra naročite brezplačno?

Tehnik 16. november 2022 Čas branja članka: 3 min
/PublishingImages/valu-ali-ste-vedeli-tehnik-nov22-hero.jpg

Drži, kartico VALÚ Mastercard® lahko brezplačno naročite do 30.11. 2022.

Kje vse pa lahko plačujem s kartico VALÚ Mastercard®?

Z njo lahko plačujete doma in v tujini, tako na fizičnih prodajnih mestih kot na spletu.

OK, koliko pa stane naročilo te kartice?

Imate srečo, trenutno je naročilo kartice VALÚ Mastercard® do 30.11. brezplačno (redna izdaja kartice sicer znaša 8 EUR). Mesečno nadomestilo znaša 1 EUR.

O, fino. Kako pa jo naročim?

Lahko jo naročite v aplikaciji VALÚ, če že imate napredni profil. Če ga še nimate, lahko to preprosto uredite – le kliknite gumb Nadgradi profil. Nato lahko kartico naročite. Prejeli jo boste po pošti na naslov, ki ga navedete ob naročilu.

kupi

Kdaj pa jo dobim, če jo naročim danes?

Od naročila do dostave na vaš dom traja do deset dni.

Kartica je naročena. A ostale stvari v zvezi s kartico urejam na svoji banki?

Ne, vse v zvezi s kartico urejate v aplikaciji.

Kako pa dobim sredstva na kartico? A iz TRRja?

Sredstva črpate iz svoje pametne denarnice VALÚ, ki jo lahko polnite na različne načine: s plačilne kartice, VALÚ Monete, TRRja, ali pa si v aplikaciji VALÚ nastavite samodejno polnitev računa.

Kartico sem prejel. Ali jo lahko kar takoj uporabim in povabim koga na večerjo?

Skoraj takoj, morate jo le še aktivirati. To storite v aplikaciji VALÚ, tako da potrdite gumb Aktiviraj in nato v mobilno aplikacijo prepišete zadnje štiri številke s kartice. Nato lahko častite večerjo :)

A je kartica brezstična?

Da, a za brezstično nakupovanje morate pred prvim plačilom opraviti še plačilo na POS-terminalu. Kartico le vstavite v POS-terminal in odtipkate številko PIN, nato jo lahko uporabljate tudi brezstično.

Kje preverim stanje na kartici? Na bankomatu?

Ne, tudi preverjanje stanja je priročno. Preverite ga kar v aplikaciji, na bankomatu pa tega ne morete. Lahko pa na bankomatih doma in v tujini dvigujete denar.

A jo lahko kar takoj uporabljam tudi v tujini?

Da, če imate omogočeno poslovanje v tujini. Če nimate, ga preprosto omogočite v aplikaciji, v sklopu VALÚ Mastercard®.

 

Super, res je preprosto. Koliko pa lahko dnevno porabim? So omejitve?

Dnevni limit si v aplikaciji določite sami, zgolj podrsate levo in izberete možnost Dnevni limiti. Poleg tega veljajo še druge omejitve, ki veljajo za napredne uporabnike VALÚ.

Kaj pa če mi kartico ukradejo?

Za čimprejšnjo blokado kartice lahko pokličete službo za pomoč uporabnikom VALÚ na brezplačno telefonsko številk +386 41 440 880. Kartico VALÚ Mastercard® pa lahko kadarkoli blokirate v aplikaciji ali na spletni strani Moj VALÚ. V aplikaciji, v sklopu VALÚ Mastercard®, izberete možnost Onemogoči.

Kaj pa, če imam kakšne težave in jih nikakor ne znam razrešiti. Kam se obrnem?

Lahko pišete na info@valu.si ali pokličete na +386 41 440 880 in vam bodo pomagali.


Nalaganje vsebine
© 2021 Telekom Slovenije
16. november 2022
6048
16. november 2022
Ali ste vedeli, da lahko kartico VALÚ Mastercard® novembra naročite brezplačno?