Fitnes trenerka in blogerka Nuša Gnezda: »Moji sledilci so realni in dorasli moji filozofiji« (intervju) 

Renata Anžič Trtnik 25. september 2020 Čas branja članka: 7 min
/PublishingImages/fitnes-nusa-gnezda-anzic-sept20-hero.jpg

Nuša Gnezda je fitnes trenerka. V zadnjem času dela predvsem prek spleta. Je strokovnjakinja za ženske po porodu, strastna surferka, mamica in partnerka. Piše blog, osvešča o zdravem pristopu k športu in spodbuja, da hrano zaužijemo brez slabe vesti. Na družabnih omrežjih ima ogromno zvestih sledilcev, tistih pravih. Preprosto povedano: je drugačna, zato je pritegnila našo pozornost. Njeni štirje programi za vadbo – Fitmami 1 in 2, Program za nosečke in Fit bejba – ne obljubljajo postav za naslovnico, ampak zadovoljno žensko z več energije za premagovanje vsakodnevnih bremen.

Kako in koliko je v vaše življenje in delo vpletena tehnika, glede na to, da si trenerstvo predstavljamo v telovadnici in na prostem?

Odkar delujem popolnoma online, zelo. To vključuje material za snemanje, luči, kamere, ... ter računalnik z vsemi podpornimi programi. Tega ne delam povsem sama, pomagajo mi strokovnjaki z različnih področij.

Zelo priljubljeni so članki, ki pokažejo slavno osebo z domače ali tuje scene v kopalkah, poleg pa je na primer napis: Pri petdesetih je videti bolje kot dvajsetletnice! Si želite tak svet za svojega otroka?

Absolutno ne! Prav o tem precej pišem na svojem blogu. Če je to sploh še možno, si želim svet, v katerem bi moj otrok odrasel neobremenjen s telesnim videzom, neobremenjen s prehrano ... v boljši svet, kot je trenutno ta nori svet.

Instagram, Facebook, Twitter, TikTok ... marsikdo je zaradi uporabe družbenih omrežij postal vplivnež. Lani ste prejeli nagrado Cosmo influence za šport. Kako velika odgovornost je to?

To je res ogromna odgovornost. Vsakič, preden karkoli objavim, vsaj desetkrat preberem in razmislim, kako bo zapisano vplivalo na bralce. Že z eno samo besedo lahko vplivaš. Tudi s povsem dobronamernim nasvetom, s katerim nekomu nehote poslabšaš zdravje. Primer: nekomu je pomagala neka dieta in je ta oseba zelo shujšala. Drugemu lahko prav ta dieta uniči zdravje. Zato je treba zelo paziti, kako na spletu komuniciramo.

 

Sledite vplivnežem?

Nekaterim da, vendar bolj v smislu, da jih zelo občudujem in cenim zaradi njihovega znanja in strokovnosti. Od njih se učim. Instagram in Facebook uporabljam predvsem za učenje, tam je precej uporabnega materiala. Instagram ni več samo to, da se tam predstavljajo vplivneži v raznih pozah, ampak je postal izobraževalna platforma, kjer izveš marsikaj uporabnega. Moraš biti pa zelo izbirčen, treba je razlikovati uporabne informacije od neuporabnih.

Ste precej drugačni v smislu, da poudarjate drugačne vrednote, kot smo jih vajeni od fitnes trenerjev. Kdaj je šlo v tako napačno smer? Kaj se je zgodilo?

Menim, da se je začelo dobronamerno v času, ko se ljudje še niso toliko ukvarjali s športom. Da bi se. To se je potem le stopnjevalo. Vedno večje zahteve so ljudje gojili do sebe, vedno večja so bila pričakovanja družbe, na Instagramu popolna telesa ... Po drugi strani so nekateri z marketinškimi prijemi nastalo situacijo izkoristili. Obljube v slogu: Če boš to jedel, potem boš shujšal. Zdaj k sreči vedno več ljudi opozarja, da to ni okej. Jaz sem pred petimi leti pri nas orala ledino v zvezi s tem. Poudarjala sem, da je treba popustiti, da to ni realno, da si lahko uničiš zdravje, tako psihično kot fizično, da se je treba na drugačen način lotiti.

Koliko sledilcev imaš?

Skoraj 18.000 tako na Instagramu kot na Facebooku. Približno enak delež na obeh družbenih omrežjih. Te sem nabrala v petih letih. Hodim počasi, čeprav poznam marketinške trike, kako bi jih lahko v kratkem času pridobila ogromno. Ampak ti moji sledilci so realni in dorasli moji filozofiji.

Si mamica, imaš družino, poleg tega svoj posel. Kako sama napolniš svoje baterije in usklajuješ družinsko in poslovno življenje?

Zdaj sem si sistem že kar uredila. Ko sem se v poslu postavljala na svoje noge, je bilo vse skupaj težje, zdaj, ko imam spletni program vadb in ljudi, ki mi pomagajo, je veliko lažje. Dopoldne imam službo, zgodaj popoldne si vzame čas za stvari, ki jih imam rada, v preostanku popoldneva in zvečer pa si vzamem čas za družino.

 

Znaš oceniti svoje stranke, kdo bo vadbo vzel resno, na pravi način, in vztrajal?

Znam, še posebej sem to znala prej, ko sem še delala individualno, zdaj prek spletnih vadb seveda težje. Prej sem natančno vedela, kam pes taco moli, koliko imajo pojma o tem, kaj se da narediti v enem mesecu, pol leta, enem letu, so to le kratkoročne želje ali želja po celostni spremembi in vztrajanju.

S spletnim programom se torej izgubi kar nekaj takšnih zate pomembnih informacij.

Drži. Vendar pa po drugi strani dobim res ogromno povratnih informacij prek elektronske pošte, sporočil ... Moram reči, da mi je to dragoceno, saj mi potrjujejo, da je program res lahko slediti in je prijazen do uporabnic.

V spominu mi je še posebej ostal eden on zapisov na tvojem blogu, ko si fotografirala svoj trebuh v idealni pozi in kakšen je realen. Časovna razlika med eno in drugo fotografijo je bila tri sekunde. Neke vrste prej in potem.

Takšnih trikov se lepotna in fitnes industrija ogromno poslužujeta. Nekaj primerov: tri dni pred fotografiranjem zelo spremenijo prehrano, se dehidrirajo, na videz delujejo bolj mišičasti. Vendar to je uporabno le za fotografijo, nihče ne more živeti brez vode. Potem so tu posebni svetlobni učinki, napenjanje mišic, postavitev v razne poze, ki bolj poudarijo določene dele telesa, na primer zadnjico, ...

»Oboje sem jaz. Na obeh slikah se imam isto rada. Ker vem stvari, ker me noben medij, noben Instagram profil, nobena manekenka ne mora več nategniti. Napete mišice, vzravnana drža, spuščene hlače (prva slika) VS. kriva drža, kavbojke ki zarežejo v tkivo, sproščene mišice. 3 sekunde narazen.«

 

https://www.instagram.com/nusa_gnezda/


Človek res dobi občutek, kot da se je ta civilizacija razvila le do zadnjice.

Prav res, kot da možgani segajo le do tja. (smeh)

Praviš, da se tvoj program razlikuje od drugih.

Res je, vztrajaš, mu slediš, ne da bi te že vse minilo po treh tednih. Konec koncev smo le ljudje, z vsem v paketu, nimamo časa le za vadbo. Veliko poudarka dajem tudi premoru in počitku, saj je ta prav tako pomemben kot sama vadba. Poleg tega je vsaka vadba kratka, največ dvakrat do trikrat tedensko. Zato dekleta lažje vztrajajo in se ga držijo, ne obupajo. Zato je tudi tako dobro sprejet.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
25. september 2020
5372
28. september 2020
Fitnes trenerka in blogerka Nuša Gnezda: »Moji sledilci so realni in dorasli moji filozofiji« (intervju)