Največkrat prenesene aplikacije v letu 2022

Renata Anžič Trtnik 8. marec 2023 Čas branja članka: 3 min
/PublishingImages/APPS_2022_anzic_mar23_hero.jpg

Na Tehniku smo pogosto pisali o uporabnih aplikacijah, ki si jih za pomoč na skoraj kateremkoli področju prenesemo na pametne naprave, in pa o aplikacijah za zabavo, ki nam popestrijo trenutke. Morda je čas, da pogledamo, kaj se dogaja na tem področju globalno. Pregledali smo vire in pridobili informacije, katere aplikacije se je lani največkrat preneslo. Obstaja nekaj razlik med uporabniki operacijskih sistemov iOS in Android, vendar so majhne, zato je morda bolj zanimivo pogledati, katere se uvrščajo na prvih deset mest v svetovnem merilu in kaj to pomeni v številkah.

Tukaj je lestvica desetih največkrat prenesenih aplikacij v letu 2022 (globalno):

1.TikTok: 672 milijonov prenosov
2.Instagram: 548 milijonov prenosov
3.WhatsApp: 424 milijonov prenosov 
4.CapCut: 357 milijonov prenosov
5.Snapchat: 330 milijonov prenosov
6.Telegram: 310 milijonov prenosov
7.Subway Surfers: 304 milijonov prenosov
8.Facebook: 298 milijonov prenosov
9.Stumble Guys: 254 milijonov prenosov
10.Spotify: 238 milijonov prenosov

V letu 2022 je prenos aplikacije Facebook padel za več kot 25 odstotkov, TikTok ne prepušča prvega mesta, CapCut, program za urejanje videoposnetkov, pa se je zavihtel med štiri največkrat prenesene aplikacije na svetu. Precej smiselno, saj ga je ustvarilo matično podjetje TikTok in je priljubljeno orodje vplivnežev za urejanje videovsebin za platformo TikTok.

Veliko se dogaja tudi v svetu spletnih trgovin. Še posebej so razcvet doživele v času pandemije, ko so se trajno in globalno spremenile nakupne navade ljudi – marsikdo prej ni nakupoval prek splete, potem je bil prisiljen, zdaj pa je tam redna stranka, saj je zase našel določene prednosti pred nakupovanjem na klasičen način. SHEIN se je izkazala za največkrat nameščeno aplikacijo za nakupovanje in je bila prenesena 229-milijonkrat. Dobro znanega Wisha, ki je bil na vrhu seznama prenosov od leta 2017, pa ni več na lestvici.

Lestvica desetih največkrat prenesenih aplikacij za spletne trgovine v letu 2022 (globalno):

1.SHEIN: 229 milijonov prenosov
2.Meesho: 210 milijonov prenosov
3.Shopee: 203 milijonov prenosov
4.Amazon: 195 milijonov prenosov
5.Shopsy: 141 milijonov prenosov 
6.Flipkart: 115 milijonov prenosov
7.Pinduoduo: 79 milijonov prenosov
8.Alibaba: 66 milijonov prenosov
9.Lazada: 64 milijonov prenosov
10.Mercado Libre: 58 milijonov prenosov

Zanimiv je tudi podatek o največkrat prenesenih igrah v lanskem letu (globalno): Subway Surfers (304 milijone prenosov), 2. Stumble Guys (254 milijonov), 3. Roblox (208 milijonov), 4. Candy Crash Saga (138 milijonov), 5. Race Master 3D (128 milijonov), 6. 8 Bad Pool (120 milijonov), 7. FIFA Mobile (111 milijonov), 8. Merge $ Fight (110 milijonov), 9. Garena Free Fire (109 milijonov) in na 10. mestu Bridge Race (107 milijonov prenosov). Presenetljivo je, da prvih 10 iger kaže, da je precejšnje število najboljših iger zelo starih ‒ dve od prvih 10 sta dobesedno stari 10 let: Subway Surfers in Candy Crush Saga.

Vsi ti milijoni prenosov aplikacij, ki so znani, pa porajajo vprašanje, katerega odgovor morda ni tako javno znan, kakšen delež prihodkov od oglaševanja prinašajo podjetjem, ki stojijo za njimi. Te številke so zagotovo še bolj zanimive.

Povzeto po Forbes, Apptopia, DIW.

Nalaganje vsebine
© 2021 Telekom Slovenije
8. marec 2023
6126
8. marec 2023
Največkrat prenesene aplikacije v letu 2022