Nakupovanje prek spleta – brez kartice in nadležnih zapletov

Tehnik 16. marec 2021 Čas branja članka: 8 min
/PublishingImages/spletni-nakupi-etrg-pirnat-mar21-hero.jpg

Nakupovanje prek spleta je z novim letom postalo varnejše, kar seveda pozdravljamo, a je to obenem povzročilo nemalo zapletov. Spletne trgovine so morale v svoje sisteme vnesti nekaj spremeb, v tem času pa so kupci večkrat poročali o zavrnitvah njihovih kartic in s tem onemogočenem nakupu. Imate podobno izkušnjo? V prihodnje se temu izognite in uporabite drug, enostavnejši način plačevanja, ki ne zahteva uporabe plačilne kartice.

Kaj se je spremenilo pri spletnem nakupovanju?

Od 1. januarja 2021 je pri spletnih plačilih s plačilno kartico obvezno dodatno varnostno potrjevanje. V ta namen so spletni trgovci uvedli dodatne varnostne mehanizme, na primer uporabo gesla ali PIN-kode, prepoznavo prstnega odtisa ali obraza in podobno. Skrb za dodatno varnost seveda vsi odobravamo, a hkrati ne želimo, da bi to upočasnilo ali kakorkoli pokvarilo našo uporabniško izkušnjo. Pri nakupu izdelkov programa zvestobe VALÚ KLUB je poskrbljeno, da se to ne bo zgodilo.

Kaj pričakujete od članstva v programu zvestobe?

Recimo, da ste član programa zvestobe vsaj petih znamk. Bi znali povedati, kaj vas je prepričalo v članstvo? Je bilo to varčevanje, so bile to možnosti za razne nagrade, dodatno udobje, oseben pristop ponudnika? Ponavadi se za to odločimo iz vsaj dveh razlogov, najpogosteje sta to varčevanje in manj zapleteno življenje, ko se odločimo za enega ponudnika in s tem ne kolebamo več med raznoliko ponudbo.

Vsi pa vemo, kaj se zgodi, če naš ponudnik zaspi na lovorikah in več kot očitno pozabi na to, zakaj smo se odločili zanj – prav kmalu bomo izstopili iz članstva ter našli nekaj drugega. Tega se Telekom Slovenije še kako dobro zaveda in ker želi imeti zadovoljne stranke, obljublja, da ne bo nikoli zaspal. Zato je ustanovil prav poseben klub.

kupi

Dobrodošli v VALÚ KLUB!

Program zvestobe Telekoma Slovenije je za svoje naročnike ponudil še naprednejšo in udobnejšo uporabniško izkušnjo in se ob tej priložnosti preimenoval v VALÚ KLUB. Če ste že uporabnik Programa zvestobe Telekoma Slovenije, potem ste samodejno postali tudi član VALÚ KLUBA in lahko ugodnosti koristite na enak način kot do zdaj. Pobrskajte po bogati ponudbi programa zvestobe VALÚ KLUB in se razvajajte. Če še niste član, preverite, kako hitro postanete del VALÚ KLUBA.

Veliki plusi nakupa v VALÚ KLUBU: hitro, enostavno in brez uporabe kartice!

Vrhunski izdelki programa zvestobe, odlične cene in izvrstna nakupovalna izkušnja – od preglednega brskanja po ponudbi do hitrega in enostavnega plačila brez uporabe plačilne kartice. Vse to vam je na voljo, če se odločite za nakup v e-trgovini Telekoma Slovenije. Do ponudbe programa zvestobe lahko dostopate enostavno prek spletne trgovine ali prek mobilne aplikacije VALÚ. Ta je na voljo vsem, ki želite plačevati z mobitelom, ne glede na vašega operaterja.

Kako torej lahko opravite spletni nakup brez uporabe plačilne kartice?

Nakupovanje v e-trgovini Telekoma Slovenije je zares prijetna izkušnja, saj je celoten postopek nakupa tako zelo enostaven. V koraku, kjer izberete plačilo, preprosto označite možnost plačila prek mesečnega računa za storitve Telekoma Slovenije. Če ste se odločili za plačilo na obroke, se bo mesečni obrok samodejno prištel k znesku naročnine, kar boste tako kot do zdaj konec meseca plačali prek položnice. Enostavno, kajne?

Primer nakupa izdelkov progama zvestobe VALÚ KLUB

  • 1. korak: obiščete e-trgovino in pobrskate po ponudbi VALÚ KLUBA
  • 2. korak: izberete želeni izdelek in ga dodate v košarico
  • 3. korak: v košarici kliknete na naslednji korak – na blagajno
  • 4. korak: pregledate naročilo, označite, da se strinjate s pogoji nakupa, in nadaljujete na blagajno
  • 5. korak: preverite osebne podatke in podatke za dostavo ter nadaljujete na naslednji korak
  • 6. korak: ogledate si povezetek nakupa, kjer vidite vse podrobnosti plačila
  • 7. korak: zaključite nakup in se veselite prihajajočega izdelka. :)
  • Telefonija in računalništvo, osebna nega, izdelki za dom in pisarno, za prosti čas, športne aktivnosti …

    To je le nekaj kategorij, ki jih boste našli v e-trgovini Telekoma Slovenije, znotraj katerih je pestra ponudba naprednih izdelkov vrhunske kakovosti. Vse na enem mestu, po odličnih cenah in – kar je danes še posebej pomembno – na voljo 24 ur na dan, vsak dan, z možnostjo hitrega, varnega in enostavnega nakupa. Morda si želite končno kupiti nov računalnik ali kak trendi aparat za lepše bivanje, kaj za zabavo ali morda nekaj, kar vas bo motiviralo za gibanje, nekaj za razvajanje, prihranek časa doma ali v pisarni? Bili bi krepko predolgi, če bi naštevali vse, zato svetujemo, da kar sami pobrskate po ponudbi programa zvestobe VALÚ KLUB.

    Kot češnja na vrhu torte: vsi izdelki na voljo na obroke

    Vsi izdelki programa zvestobe so na voljo na obroke in s tem pomembno olajšajo odločitev za večje nakupe. Tako lahko sebi in svojim bližnjim privoščite nekaj novega, ne da bi vas pri tem skrbelo finančno stanje. Potrebujete nekaj takšnega? Preverite ponudbo izdelkov programa zvestobe VALÚ KLUB.

    Brezplačna dostava za vsa naročila

    Z nakupom v programu zvestobe VALÚ KLUB bo za vas zares poskrbljeno od A do Ž, ali bolje rečeno, od brskanja po ponudbi do vaših vrat! Za vsa naročila iz programa zvestobe namreč velja brezplačna dostava. Tu pa zares znajo poskrbeti za udobje! Uživajte v prijetni nakupovalni izkušnji.

    kupi

    Podobni članki

     

    Nalaganje vsebine
    © 2017 Telekom Slovenije
    16. marec 2021
    5592
    16. marec 2021
    Nakupovanje prek spleta – brez kartice in nadležnih zapletov