Nove rešitve za gostince v času koronavirusa

Tehnik 22. september 2020 Čas branja članka: 3 min
/PublishingImages/TS_SOHO_E-cenik_hero.jpg

Novi koronavirus je naša življenja zaznamoval tako ali drugače, skorajda pa ni junaka, ki mu ne bi povzročil vsaj nekaj težav. Vsi se borimo s preprečevanjem širjenja virusa, med tistimi, ki so v prvih bojnih vrstah, pa so tudi gostinci. Po priporočilih NIJZ so sprejeli številne ukrepe; skrbijo za vzpostavljanje razdalje med obiskovalci, uporabljajo zaščitne maske, nameščajo obvestila, razkužila … in skrbijo za higieno vseh predmetov, ki se jih gostje dotikajo, kamor spadajo tudi jedilni listi in ceniki. V takšnih trenutkih nam na pomoč velikokrat priskočijo napredne tehnološke rešitve, ki lahko v naša življenja vnesejo malo več varnosti in malenkost več udobja.

Prav priročna tehnološka domislica za ogled jedilnika brez dotikanja je E-cenik. S pomočjo QR kode ga je mogoče postaviti na mizo ali pult, stranka pa do njega preprosto dostopa tako, da ga fotografira s svojim fotoaparatom, ki ga ima na telefonu. Omogoča brezskrbno izkušnjo tako za goste kot zaposlene, ki jim cenika sedaj ni potrebno več kar naprej razkuževati. Na ta način je seveda lažje slediti priporočilom NIJZ in preobremenjeno osebje lokala kar naprej spraševati, kaj imajo na meniju.

Gostincem je E-cenik na voljo skupaj z vzpostavitvijo spletne strani, ki bo tehnološko najbolj sramežljivim zagotovila samozavestno pojavnost na svetovnem spletu. Hitro in enostavno jo je mogoče prilagoditi tako, da bo kar najbolje predstavila dotični lokal in njegovo prednost pred konkurenco. Mogoče pa bo ena od pomembnih prednosti pred sosedovimi palačinkami ravno E-cenik? Kakorkoli že, družabnega življenja ne damo. Vsaj zlahka ne.

kupi

Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
22. september 2020
5364
22. september 2020
Nove rešitve za gostince v času koronavirusa