Odkrijte novo pametno denarnico, ki je več kot to: VALÚ

Tehnik 13. junij 2019 Čas branja članka: 6 min
/PublishingImages/pametna-denarnica-valu-hero.jpg

Uporaba mobitela kot plačilnega sredstva je vedno bolj razširjena in priljubljena. Telekom Slovenije je v teh dneh predstavil pametno denarnico VALÚ, hkrati pa ustvarja ekosistem, ki bo poenostavil nakupovanje, naročanje, plačevanje ter uporabo storitev pametnih mest in spletne tržnice.

Nova generacija finančnih rešitev

Pri pametni denarnici VALÚ ne gre zgolj za plačevanje z mobitelom, ki je v Sloveniji v porastu, temveč predvsem za novo generacijo finančnih rešitev za hitro in udobno uporabo med seboj prepletenih lokalnih storitev in učinkovito upravljanje z denarnimi sredstvi.

Čas je, da mobitelu prepustimo finančne zadeve

 

Pametna denarnica VALÚ poleg plačevanja na enem mestu zeankrat združuje naslednje storitve:

  • mobilno plačevanje,
  • prenos sredstev med uporabniki,
  • delitev računa,
  • uporabo lokalnih infrastrukturnih storitev, kot je npr. nakup vozovnic Slovenskih železnic,
  • možnost doplačila študentskih bonov.
  • Na voljo prav vsem, ne glede na operaterja

    Končno lahko od doma odidemo brez prenapolnjene denarnice. Pametna denarnica VALÚ učinkovito nadomešča druga plačilna sredstva in razvaja še z drugimi funkcijami. VALÚ je na voljo prav vsem Slovenkam in Slovencem, ne glede na operaterja, pri katerem imajo mobilne storitve.

    Prednosti pametne denarnice

     

    VALÚ je pametna denarnica v mobitelu, ki nam omogoča plačevanje, identifikacijo, povezavo z drugimi aplikacijami (Urbana, Popkart in Študentska prehrana) in še mnogo več. Je več kot plačilno sredstvo, saj nam lahko močno poenostavi življenje in omogoči še boljšo nakupovalno izkušnjo.

    VALÚ na trgu nastopa kot samostojna blagovna znamka Telekoma Slovenije, omogoča pa:

  • prenos denarja oziroma prenos sredstev med dvema fizičnima uporabnikoma računa VALÚ (Person to Person – P2P),
  • delitev računa je praktična rešitev, če si je treba s prijatelji razdeliti račun,
  • plačilo prek terminala POS ali mobilnega terminala trgovca (Person to Merchant – P2M) ter
  • plačilo nakupov, opravljenih prek spleta (Person to eMerchant - P2Em).
  • Prenos denarja med uporabniki aplikacije VALÚ je izveden takoj. Če denar pošljemo nekomu, ki še nima aplikacije VALÚ, bo ta dobil SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. Če v 48 urah aplikacije ne bo naložil, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.

    Denar s svojega računa VALÚ si lahko tudi nakažemo na svoj TRR-račun, pametno denarnico VALÚ pa povežemo z drugimi aplikacijami, kot je na primer aplikacija za kartice ugodnosti različnih trgovcev ipd.

    Dvig denarja s svojega računa VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih.

    Druge prednosti:

  • Hitro: Plačevanje s pametno denarnico je veliko hitrejše od kateregakoli drugega načina plačevanja. Povežemo jo lahko z drugimi aplikacijami in še bolj natančno spremljamo svoja plačila.
  • Varno: VALÚ omogoča enostavno plačevanje z mobitelom, pri tem je zagotovljena visoka varnost plačevanja, zato smo lahko popolnoma brez skrbi.
  • Enostavno: Naložimo si brezplačno aplikacijo v trgovini Google Play ali App Store, se registriramo in že lahko plačujemo z VALÚ-jem in uporabimo druge možnosti plačevanja.
  • Razvejana mreža plačilnih mest: Plačevanje z VALÚ-jem je mogoče na več kot 3.000 plačilnih mestih po Sloveniji.
  •  

    Oznaka, s katero so označena vsa plačilna mesta.

    Kako do pametne denarnice VALÚ?

     

  • Za delovanje aplikacije VALÚ potrebujemo pametni mobitel, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujemo še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
  • Najprej si naložimo aplikacijo VALÚ.
  • Registriramo se s svojo mobilno številko in e-naslovom.
  • Po končani registraciji pridobimo osnovni profil.
  • Za več možnosti uporabe lahko aktiviramo napredni profil.
  • Osnovni profil VALÚ omogoča:

  • do 500 EUR stanja na računu,
  • do 250 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil) in
  • prejemanje sredstev.
  • Napredni profil VALÚ omogoča:

  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil) ter
  • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim).
  • Kako napolniti račun VALÚ?

    Račun VALÚ enostavno napolnimo z VALÚ Moneto (kakor se je preimenovala dosedanja storitev Moneta), prek TRR-ja, s plačilnimi karticami Mastercard, Visa, Maestro ali s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov.

    Vsi načini plačevanja

    Način plačila je odvisen od plačilnega mesta.

    Plačilo je mogoče izvesti na več načinov: poleg plačila prek tehnologije DOV (plačevanje s klicem) in s številčno kodo VALÚ omogoča še plačilo s QR-kodo (velja za mobitele Android in iOS) ter prek tehnologije NFC(velja za mobitele Android).

    Plačujemo lahko:

     

  • na fizičnih plačilnih mestih,
  • v spletnih trgovinah,
  • na avtomatih,
  • na mobilnih napravah ponudnika (v taksijih, pri dostavljavcih hrane, pri telefonski prodaji),
  • na mestnem avtobusu LPP in Urbanomatu (vozovnico za mestni avtobus LPP lahko plačamo s klicem na 1899 ali na Urbanomatu napolnimo Urbano),
  • lahko pa si z VALÚ-jem na daljavo plačamo tudi naročilnico na revijo in si prek direktne bremenitve uredimo periodična plačila z VALÚ-jem.
  • Članek je bil prvotno objavljen na http://siol.net/digisvet/novice/.


    Podobni članki

     

    Nalaganje vsebine
    © 2017 Telekom Slovenije
    13. junij 2019
    4683
    13. junij 2019
    Odkrijte novo pametno denarnico, ki je več kot to: VALÚ
    iOS, Android