Razgibaj se doma z #vadidoma na NEO

Igor Harb in Tamara Harb 26. marec 2020 Čas branja članka: 5 min
/PublishingImages/neo_vadidoma-harb-mar20-hero.png

V času #ostanidoma moramo biti posebej pozorni, da smo tudi znotraj štirih sten dovolj aktivni, da ohranimo zdravje in vitalnost za čas, ko se bo življenje vrnilo na ustaljene tirnice. Za lažjo in bolj osredotočeno telovadbo je Telekom Slovenije združil trenerje, vaditelje in inštruktorje funkcionalne vadbe, fitnesa, pilatesa in joge, ki so pripravili serijo vadb pod sloganom #vadidoma. Vsebine so na voljo na spletni strani neo.io/vadi-doma , uporabniki NEO Smartboxa pa si jih lahko ogledate kar na televizorju, le pritisnite gumb z mikrofonom in recite »Vadba« ali pa »Vadi doma«.

Vadbe so razdeljene v sklope in sicer Moč in krepitev, Zdrav um in telo, Za ženske, Za seniorje in Za pare. Najbolj priljubljeni vadbi sta seveda za preprečevanje bolečin v hrbtenici in za krepitev imunskega sistema, saj se prav na teh točkah najbolj pozna odsotnost siceršnjega vsakodnevnega gibanja, pa najsi gre za pot v službo, šolo ali na zmenek. A to je lahko tudi odskočna točka za boljšo celovito telesno pripravljenost, saj na #vadidoma najdete širok nabor odličnih vaj, nove pa nastajajo vsak dan. Tukaj predstavljamo trenutne vaditelje, Telekom Slovenije pa še naprej vabi športnike in trenerje, ki se želijo pridružiti projektu, naj jih kontaktirajo na vadidoma@telekom.si.

Andrej Milutinovič

Nekdanjega svetovnega prvaka v fitnesu in osebnega trenerja Andreja Milutinoviča morda že poznate iz oddaje Svetovni prvak s kavča, ki je vsak delovnik na Planet TV. V 20-minutnih prispevkih Andrej razlaga vadbe in pravilni pristop k njim, medtem ko jih izvaja njegova partnerka Patricija Bezenšek. Na spletni strani oddaje so tudi napisana navodila za vsako vadbo in števila ponovitev, če bi jih raje delali v svojem tempu. Andreja najdeš na Instagramu.

Špela Jakše in Katja Jerman

Trenutno najbolj gledan video, Preprečevanje bolečin v hrbtenici, je pripravila Špela Jakše iz pilates studia Peti element, od tam pa prihaja tudi Katja Jerman, ki je pripravila drugi najbolj gledani video, Aerobna vadba za krepak imunski sistem. Ti dve vadbi sta nekoliko daljši in dodobra razgibata celotno telo ter poskrbita za večjo gibčnost; v osnovi sicer nista zahtevni, saj sta primerni tudi za manj gibčne, vendar pa se boste pri ponovitvah upehali tudi najbolj fit. Vseeno pa brez skrbi, Špela ob vadbi zelo natančno razloži pravilno izvedbo vsake vadbe in čemu služi. Pripravila pa je tudi enourni set vaj za seniorje, ki kljub dolžini ni naporen, saj je poudarek na postopnosti, doslednosti in natančni izvedbi vaj. Studio Peti element najdeš tudi na YouTubu in na Instagramu.

 

Martina Razinger

Nekoliko bolj napredne vaje predstavi vaditeljica pilatesa in ženstvenega plesa ob drogu Martina Razinger, lastnica studia za ženske Fly99. Njene vaje, kot denimo tretja najbolj gledana, Kombinacija pilatesa in joge, zahtevajo osnove gibčnosti, ki pa jih z redno vadbo med #ostanidoma zlahka pridobite. Kot razloži, se je projektu z veseljem pridružila: Moje poslanstvo je skrb za dobro počutje telesa in srca s pomočjo pilatesa in ženstvenega plesa ob drogu. Živim v prepričanju,da se dobro z dobrim vrača. Povabilo k sodelovanju sem sprejela s ponosom, da lahko svoje znanje, energijo in izkušnjo delim med vami. Želim in upam, da vam vračam gibljivost, dobro počutje ter mir v mislih in srcu. Ne pozabite nase. Martino lahko spremljaš tudi na YouTubu in na Instagramu.

Laura Matjašić in Nejc Šimenko

Osebna trenerka Laura Matjašić predstavlja vadbo imenovano Bootyboom, ki je namenjena ženskam in se osredotoča na krepitev spodnjega dela telesa. Laurina vadba ima veliko poudarka na krepitvi moči in uspešno poskrbi za porabo odvečne energije, ki jo imamo ob #ostanidoma, s tem pa seveda tudi za vse kalorije, ki so se nabrale. Laura pa je skupaj s strokovnjakom kondicijske priprave športnikov in kineziologom Nejcom Šimenkom pripravila tudi Vadbo za pare pod nazivom Dvojna moč, kjer predstavita cel sklop preprostih vaj, ki jih je zabavno početi v paru. Lauro lahko spremljaš tudi prek Instagrama, Nejca pa prav tako na Instagramu.

Grega Engelman

Osebni trener Grega Engelman iz Feniks studia ponudi odličen 7-minutni set aktivacijskih vaj, ki jih priporočamo pred »odhodom v službo« (za mnoge to trenutno pomeni neko različico domače pisarne, a so vaje super za vsako jutro). Naprednejše vaje za moč, ki vas bodo dodobra izčrpale, pa Grega ponudi v setu poimenovanem Trening moči. Grego najdeš tudi na Instagramu.

Vanja Cipot

Osebni trener Vanja Cipot - Vanč iz fitnes studia V-team je skupaj z ženo Urško pripravil enourni set vaj za moč, ki bo utrudil tudi najbolj trdožive. A kot poudari vsak od vaditeljev na #vadidoma, so te vadbe primeri, na posameznemu vaditelju pa je, da dela znotraj svojih zmožnosti in ne pretirava. Vanča najdeš tudi na Instagramu, priporočamo pa tudi njegov blog, ki vsebuje kopico dobrih nasvetov.

Ema Jamnik

Najnovejša vaditeljica v #vadidoma je mlada trenerka Ema Jamnik, ki še obiskuje Fakulteto za šport. Pripravila je set vaj za moč, ki mu je sprva še lahko slediti, a se zahtevnost hitro stopnjuje. Vadba poteka s pomočjo 5-litrske plastenke detergenta, vendar manj izkušeni morda lahko poskusite s čim lažjim. Emo Jamnik najdeš na Instagramu.

Simona Vrhovec

Ljubitelji joge boste prišli na svoj račun z vaditeljico Simono Vrhovec, lastnico Mokini yoga šole RYS200. 15-minutni set Opustitev stresa je dokaj preprost in primeren tudi za začetnike, a za pravilno izvedbo se boste morali vseeno potruditi. Simono najdeš na Instagramu in YouTubu.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
26. marec 2020
5103
26. marec 2020
Razgibaj se doma z #vadidoma na NEO