Samostojnost je svoboda. Jo imate, ko govorimo o naročninah?

Tehnik 10. december 2020 Čas branja članka: 5 min
/PublishingImages/mt-tehnik-dec20-hero.jpg

Kolikokrat se vam je že zgodilo, da ste potrebovali informacijo oziroma spremembo pri storitvah televizije ali interneta, pa nikakor niste mogli priti do prostega operaterja? Če sklepamo iz svojih izkušenj, verjetno nemalokrat. Zlasti letos so linije še bolj zasedene, saj se na tovrstno pomoč obračajo tudi tisti, ki so prej stvari urejali osebno. Zakaj ne bi stvari vzeli v svoje roke in vsega uredili kar sami?

Veliko udobneje: vsa svoja naročniška razmerja enostavno uredite na spletu

Telekom Slovenije svojim uporabnikom ponuja zares širok nabor različnih storitev, zato je zanje ustvaril Moj Telekom – mesto, kjer lahko samostojno spremljajo svoje naročnine. Moj Telekom uporabniku omogoča, da je pri urejanju vseh svojih naročniških razmerij popolnoma samostojen. Tako je urejanje storitev, ki jih uporablja, hitro in pregledno. Glede na to, da se ritem življenja močno spreminja, pa je uporabnikom všeč tudi dejstvo, da Moj Telekom deluje 24 ur na dan, sedem dni v tednu, tako da niso omejeni na delovni čas prodajnih mest ali klicnega centra.

Kot nam je najbolj všeč – vse na enem mestu z eno samo prijavo

Človek ima danes zares veliko različnih uporabniških imen in gesel, zato je poenotenje pravo malo odrešenje. In prav to nam nudi Moj Telekom. Ta je dostopen prek spleta na https://moj.telekom.si in prek mobilne aplikacije. Z istimi prijavnimi podatki (e-naslovom in geslom) pa sta na voljo tudi nakupovanje v E-trgovini in dostop do telekom.si, neo.io in mobilne aplikacije. Za vse to torej potrebujemo le ene prijavne podatke – zelo pohvalno!

V spletnem brskalniku in na mobitelu – kot aplikacija ali še hitreje dostopen »widget«

Moj Telekom na https://moj.telekom.si vam omogoča upravljanje vseh vaših naročniških in predplačniških razmerij pri Telekomu Slovenije. Na voljo je tudi kot mobilna aplikacija, ki vam omogoča nastavitev pripomočka (widgeta) za lažje spremljanje porabe za mobilna razmerja.

Po darila v Moj Telekom

Z Mojim Telekomom lahko samostojno poskrbite za vse, kar ste morda vajeni urejati drugače. Zakaj pa je dobro uporabljati Moj Telekom tudi v prazničnem času?

kupi

Kaj boste pridobili z uporabo Mojega Telekoma?

Izgubili ne boste zagotovo nič, saj je Moj Telekom popolnoma brezplačen, pridobili pa veliko, saj boste močno poenostavili življenje in si prihranili veliko časa. Pojdimo po vrsti in poglejmo, kaj nam omogoča.

#1 Samostojno upravljanje razmerij pri Telekomu Slovenije

In to zajema zares širok spekter ponudbe – vse od mobilnih in fiksnih razmerij in storitev elektrike, do spreminjanja limita in pregledovanja porabe pri VALÚ Moneti in celo razvrščanja TV-programov po vaših željah, spreminjanje programske sheme in naročil programskih opcij; urejanje internetnih nastavitev, od nastavitev WiFi-omrežja do poštnih predalov … Ker bi lahko naštevali v nedogled, svetujemo, da si več preberete tukaj.

#2 Popoln nadzor nad porabo – tako za naročnike mobilnih storitev kot uporabnike Mobi

Naročniki mobilnih storitev in uporabniki Mobi imajo v Mojem Telekomu celovit pregled porabe, svojo porabo pa lahko spremljajo tudi naročniki elektrike. Na voljo so: spremljanje tekoče mesečne porabe; spremljanje porabe vseh zakupljenih količin na mobilni številki in možnost vklopa dodatnih zakupov, tako za naročnike kot uporabnike Mobi; polnjenje računa Mobi in podaljšanje veljavnosti računa Mobi ali prenos dobroimetja na drug račun Mobi; določanje limitov porabe in urejanje obveščanja o porabi prek SMS-a ali na e-naslov.

#3 Tukaj lahko račune plačate brez provizije

Le komu provizija ne gre v nos! V Mojem Telekomu plačilo lahko opravite kjerkoli in kadarkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu – brez provizije! Znotraj Mojega Telekoma imate tudi vedno vpogled v svoje plačane in neporavnane obveznosti, kar vam omogoča boljši nadzor nad vašimi izdatki.

#4 Uživajte v številnih ugodnostih in popustih, ki vam jih omogoča Program zvestobe

Zvestoba nagrajuje, pravijo pri Telekomu Slovenije, in tega se tudi vestno držijo. Svojim naročnikom omogočajo članstvo v Programu zvestobe in spremljanje točk ugodnosti. Z nabiranjem točk si uporabnik zagotovi koriščenje popusta pri nakupu izdelkov v E-trgovini ali ugoden nakup izdelkov na obroke, lahko pa tudi točke zamenja za popust na mesečnem računu ali pa za storitve (na primer mobilni internet ali zakupi za tujino, vsebine iz videoteke DKino, polnitev računa Mobi).

Najboljša izkušnja gledanja televizije daleč naokoli

Kot smo že pisali, se lahko z enakimi prijavnimi podatki, s katerimi se vpišete v Moj Telekom, prijavite tudi na www.neo.io in v mobilno aplikacijo NEO. Kaj to pomeni v praksi? Pomeni, da vam nikoli več ne bo treba zamuditi svoje najljubše oddaje ali pomembne tekme na televiziji, saj bo NEO vedno z vami. Ta vam nudi zares pester nabor programov in spremljanje televizije NEO do kar sedem dni nazaj – prek spletnega mesta www.neo.io ali mobilne aplikacije NEO za Android in iOS.

kupi


V petih minutah do popolne samostojnosti

Moj Telekom je na voljo na moj.telekom.si ali kot aplikacija (Android in iOS), namenjen pa je vsem naročnikom mobilnih in fiksnih naročniških razmerij, pa tudi uporabnikom Mobi in naročnikom elektrike pri Telekomu Slovenije. Najenostavneje in najhitreje se v Moj Telekom registrirate sami. Zelo priljubljena novost je ekspresno hitra registracija, in sicer z videoidentifikacijo v le petih minutah. Več o tem si preberite tukaj. Lahko pa opravite hitro registracijo tudi s klicem na 080 8000.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
10. december 2020
5499
13. december 2020
Samostojnost je svoboda. Jo imate, ko govorimo o naročninah?