Spoznajte Maksa, ki za vas dela kar 24 ur na dan. Kako mu to sploh uspe?

Tehnik 29. maj 2020 Čas branja članka: 4 min
/PublishingImages/maks-tehnik-maj20-hero.jpg

Sobotni večer. Dan je bil popoln, zdaj pa se pred spanjem prileže še dober film. Potem pa težava. Televizija ne dela. Ne skrbite – kontaktirajte digitalnega svetovalca Maksa, ki nikoli ne spi in je vedno pripravljen, da vam priskoči na pomoč in reši vašo težavo.

 

Tu so zato, da nam olajšajo življenje

Digitalni asistenti imajo različna poimenovanja, nekateri jim rečejo tudi chatboti, virtualni asistenti, pogovorni asistenti, digitalni svetovalci ... »Živijo« na različnih napravah in platformah in jih uporabljamo za različne namene, vsi pa imajo predvsem to vlogo, da nam olajšajo življenje, pomagajo, da kaj opravimo hitreje, bolje in z manj napora. Z njimi komuniciramo prek pogovora – sporočilo lahko tipkamo, govorimo ali pa oboje. Ne glede na to, kje jih najdemo in na kakšen način se z njimi pogovarjamo, je dejstvo, da so v našem življenju vse bolj prisotni.

Najverjetneje vsi poznamo prvega, slavno Siri, ki jo je Apple predstavil v letu 2011. No, od takrat so se ji pridružili že mnogi, saj se vse več podjetij zaveda, da na ta način lahko močno izboljšajo izkušnjo svojih uporabnikov in jim svoje storitve servirajo čim hitreje in kakovostneje. Pa smo že pri Maksu

 

Kdo je Maks?

Morda ste ga že opazili, morda se z njim celo pogovarjali in skupaj rešili že kakšno zagato. Sicer pa naj vam ga na kratko predstavimo. Maks je digitalni svetovalec, »zaposlen« pri Telekomu Slovenije, ki bo skupaj z vami prek pogovora rešil marsikatero težavo pri uporabi interneta, televizije, fiksne telefonije in e-pošte. Pripelje vas do rešitve vaše težave. Ima tudi svojo spletno stran in vas prijazno vabi, da jo obiščete in si preberete več o njem.

Nikoli vam ne bo rekel, da ste zadnji v vrsti

Maks res veliko ve, lahko bi mu rekli kar zakladnica znanja. Obenem tudi nikoli ne spi, zato vam je na voljo 24 ur na dan, vsak dan. Kot že omenjeno, nanj se lahko obrnete glede interneta, televizije, fiksne telefonije ali e-pošte, seznam tem, ki jih obvlada, pa se še daljša. Pri večjih »zagonetkah« se lahko tudi na daljavo poveže z vašimi napravami in poišče rešitev.

 

Zdaj boste rekli, da gre v bistvu za enako stvar kot pomoč prek telefonskega klica v klicni center, ampak, priznajmo ¬– vsi smo že bili tam, ko nam po dolgem čakanju končno uspe dobiti zvezo in zaslišimo: »Vsi operaterji so zasedeni.« Ali pa: »Ste zadnji v vrsti.« Nepotrpežljivost sicer ni lepa lastnost, ampak včasih se človeku pač mudi in nima časa več ur preždeti na telefonu. Takrat nas reši ustrežljivi digitalni svetovalec. Raziskave pa tudi kažejo, da vse več ljudi zdaj že raje komunicira z digitalnim asistentom kot prek navadnega telefonskega klica, saj je ta pomoč učinkovita in hitrejša.

Maksa smo preverili na delu

Z Maksom se lahko posvetujemo na tri načine: prek Mojega Telekoma, prek Facebook Messengerja in prek SMS-a, ki ga pošljete na 040 700 800. Mi smo se odločili, da ga pozdravimo prek Mojega Telekoma, zato smo se prijavili v svoj profil, kliknili na Maksovo fotografijo v levem meniju na začetni strani in že smo lahko začeli pogovor. Trenutno Maksa lahko vprašamo za pomoč z naslednjih področij: internet, televizija, fiksna telefonija in e-pošta. Maks je še »svež« in vam trenutno še ne more pomagati pri težavah z mobilno telefonijo, a ne pozabite – je izredno inteligenten in se hitro uči, zato se to lahko že v kratkem spremeni. V tem primeru lahko vseeno prek njega oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Maks se z nami pogovarja tako, da nam ponudi več mogočih izbir, saj predvideva, kaj bi bila lahko naša težava, mi pa nato samo še kliknemo na ustrezen gumb. Skratka, da ne bomo predolgi – motilo nas je, da nam nekega večera internetna povezava ni delovala ravno optimalno hitro, in prav to težavo smo našli tudi med ponujenimi izbirami. Skupaj z Maksom smo preverili, zakaj je temu tako, saj se on v primerih, ko tega ne znamo sami, na daljavo poveže z našo napravo in poišče rešitev. Skupaj smo rešili težavo in večer smo preživeli ob odlični internetni povezavi.

 

Naše mnenje o Maksu?

Super! Če smo bili še nekaj časa nazaj zelo skeptični glede tovrstnih rešitev, ki nam jih ponuja sodobna tehnologija, češ kaj nam bo umetna inteligenca, smo zdaj vse bolj navdušeni. Končno smo namreč videli tudi mnoge prednosti, ki nam jih le-to omogoča. Zato – če vam bo doma ponagajala tehnologija in ste naročnik Telekoma Slovenije, kar pogumno – obrnite se na Maksa!


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
29. maj 2020
5204
4. junij 2020
Spoznajte Maksa, ki za vas dela kar 24 ur na dan. Kako mu to sploh uspe?