Uživajte v udobju, ki vam ga omogoča Moj Telekom

Tehnik 16. april 2020 Čas branja članka: 7 min
/PublishingImages/mt-reg-sinkovec-maj19-hero.jpg

V zadnjih tednih sta internet in televizija zakon: poskrbite, da bo vse delovalo tako, kot mora!

Ste si kdaj mislili, da bodo vaši šefi in celo politiki od vas zahtevali zgolj to, da ste čim več doma? Še nekaj mesecev nazaj je bilo to slišati predobro, da bi bilo res. Ampak saj vemo, kako pravijo – pazi, kaj si želiš, saj se morda uresniči! In res se je uresničilo in zamajalo naš vsakdan. Ampak, priznajmo – v tem »mirovanju« smo pa vseeno našli tudi kakšen plus. Zdaj smo končno lahko več doma, v Mojem Telekomu pa si lahko bivanje še nekoliko »olajšamo«, pa tudi precej polepšamo.

Več komunicirate prek mobitela in spleta? Skrbi glede porabe odpravite kar od doma.

Vsak dan se bolj zavedamo, kako je pomembno ostati povezan tudi v časih, ko moramo ostati doma. Na srečo imamo veliko možnosti komunikacije na daljavo prek raznih aplikacij (več o najbolj priljubljenih aplikacijah za klepetanje), prek katerih si lahko pišemo, se pokličemo in tudi vidimo. Ko odpravimo še skrbi, da nam bo zmanjkalo prenosa podatkov ali da bodo nastali previsoki stroški, pa lahko zares začnemo uživati v tem virtualnem povezovanju.

Kako? Z nekaj kliki v Mojem Telekomu …

Moj Telekom omogoča preverjanje in nadzor porabe zakupljenih količin ter prilagajanje mobilnih paketov Telekoma Slovenije željam uporabnika. Uporabniki storitev lahko v Mojem Telekomu sproti spremljajo porabo zakupljenih količin ter nadzirajo stroške v vseh svojih paketih. To je zelo priročno zlasti zdaj, ko še posebej veliko časa – tako službeno kot zasebno – preživimo ob komunikaciji na daljavo. Nekateri v teh primerih opravijo več klicev, drugi prisegajo na sporočila SMS/MMS, najverjetneje pa je največ takih, ki več časa preživijo na spletu.

Moj Telekom je zato zelo dobrodošel, saj lahko kadarkoli in kjerkoli prek njega zakupimo dodatne količine in naprej komuniciramo brez strahu pred previsokim računom ob koncu meseca. Naročniki določenih paketov iz ponudbe Telekoma Slovenije lahko v Mojem Telekomu tudi zamenjajo naročniški paket.

Z dodatnimi zakupi prilagodite svoj paket in se izognite visokim stroškom

Če vam torej zmanjka količin za klice, sporočila SMS/MMS ali prenos podatkov, lahko prek Mojega Telekoma enostavno dokupite količine ter si zagotovite večji nadzor nad stroški.

Možnosti dodatnih zakupov so odvisne od vrste naročniškega razmerja. Možnosti dodatnih zakupov so odvisne od vrste naročniškega razmerja, pri tem imate dve izbiri: če veste, da določeno dodatno količino potrebujete vsak mesec, se odločite za trajni vklop, ki velja do preklica in ga lahko kadarkoli izklopite. Če več količin potrebujete le kdaj pa kdaj (npr. zdaj, ko ste več doma), pa se lahko odločite za zakup dodatnih količin za tekoči mesec.

 

Otroci pogrešajo šolo in sošolce, polepšajte jim dneve doma

Nismo pa samo odrasli tisti, ki potrebujemo komunikacijo z zunanjim svetom, naj bo to služba ali prijatelji. Tudi otroci so ostali doma in tudi oni imajo svoje dnevne obveznosti, saj šola zdaj poteka prek e-učilnic. Po šoli pa zagotovo prija prijeten klepet z vrstniki, ki jih otroci že tako zelo pogrešajo. Zato tudi njim omogočimo prijetneje bivanje doma in jih spodbudimo, da ohranjajo stike.

Starši se za svoje otroke najpogosteje odločijo za predplačniške pakete Mobi, ki jih lahko enostavno napolnijo kar v Mojem Telekomu in pri tem tudi nadzorujejo porabo. Kar pomislite, kako bo vaš otrok vesel, ko bo dobil obvestilo, da ga na mobitelu čakajo nove količine za klice in sporočila, ki mu bodo omogočile dodatne ure zabave. Za vsak račun Mobi si lahko uredite dostop v Mojem Telekomu in imate pregled nad stanjem ter količinami tudi vi.

Zelo lepa pozornost je tudi deljenje gigabajtov

Že poznate storitev Delim GB? Ta omogoča, da izbrano količino prenosa podatkov v svojem paketu podarite drugemu naročniku Telekoma Slovenije ali uporabniku Mobi. V teh časih je tudi to lahko zelo lepa gesta! Na ta način presenetite svojega otroka, partnerja ali prijatelja, ki mu zmanjkuje prenosa podatkov. Podarjena količina se odšteje od vaše skupne količine. Tudi to lahko storite enostavno v Mojem Telekomu.

Za še več udobja za televizorjem z večjo izbiro TV-programov

Oh, televizija, da se le ne bi pokvarila! Podobno je razmišljal že naš znani kantavtor in zdaj ga morda razumemo, kot še nikoli do zdaj. Ljudje imajo različne navade, nekateri televizijo gledajo vsak dan, drugi le za konec tedna, spet tretji le izjemoma. Zagotovo pa so se v časih, ko ostajamo doma, te navade nekoliko spremenile, saj imamo kar naenkrat več časa. Če ste naročnik televizije Telekoma Slovenije, imate na voljo vrhunske programske sheme in programske opcije, ki jih lahko vedno dodatno nadgradite v Mojem Telekomu.

Na voljo vam je raznolika ponudba vsebin: od priljubljenih TV-serij, nadaljevank, največjih filmskih uspešnic, resničnostnih šovov, do pestre palete vsebin za najmlajše, dokumentarnih filmov ter dodatnih športnih vsebin. S pomočjo Mojega Telekoma pa se lahko poslovite tudi od zamudnega iskanja programov na daljincu, saj lahko te razvrstite po takšnem vrstnem redu, kot vam najbolj ustreza, in to z le nekaj kliki.

 

 

Kljub ponudbi še vedno ne najdete prave TV-vsebine zase?

Obstajajo tudi dnevi, ko na televiziji ne najdemo ničesar zase, in takrat na pomoč priskoči videoteka televizije Telekoma Slovenije, ki ponuja več kot 10.000 naslovov. Ta se redno dopolnjuje in ima bogato ponudbo vsebin, ki so podnaslovljene ali sinhronizirane, vse več pa jih je tudi v HD-kakovosti. Pri uporabi videoteke vam je prav tako v veliko pomoč Moj Telekom, kjer imate ves čas pregled nad mesečno porabo.

Čas se ni ustavil in tudi račune je še vedno treba plačati – a brez provizije!

Dobrodošla možnost v Mojem Telekomu je je tudi plačevanje računov za vse storitve Telekoma Slovenije brez provizije. Plačevanje računov je na voljo naročnikom, ki so zasebni uporabniki in imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop do svojih naročniških razmerij. Če dostopa še nimate, si ga uredite tukaj. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.

Možnost plačevanja računov v Mojem Telekomu je med uporabniki zelo dobro sprejeta, saj med drugim ni zaračunana provizija, omogoča takojšnje knjiženje plačila, plačate lahko 24 ur na dan, katerikoli dan v letu, omogočeno vam je plačevanje s plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro. Več o plačevanju računov prek Mojega Telekoma si preberite tukaj.

 

Uživajte v udobju, ki vam ga omogoča Moj Telekom

Moj Telekom je na voljo na moj.telekom.si ali kot aplikacija (Android in iOS), namenjen pa je vsem naročnikom mobilnih in fiksnih naročniških razmerij, pa tudi uporabnikom Mobi in naročnikom elektrike pri Telekomu Slovenije. Najenostavneje in najhitreje se v Moj Telekom registrirate sami ali pa opravite hitro registracijo s klicem na 080 8000.

Na tej povezavi preverite, kaj vse še lahko urejate od doma v času, ko so Telekomovi centri zaradi epidemije zaprti.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
16. april 2020
5136
16. april 2020
Uživajte v udobju, ki vam ga omogoča Moj Telekom