Vidna spletna stran, uspešna uporaba družbenih omrežij

Tehnik 13. november 2020 Čas branja članka: 5 min
/PublishingImages/vidna-spletna-stran-herman-nov20-hero.jpg

Vse več je potrebe po upravljavcih družbenih omrežij, analitikih in strategih, ki se ukvarjajo s komunikacijo na družbenih omrežjih. Gre za zelo priročna orodja, kjer lahko z razmeroma majhnimi vložki hitro poskrbimo za velik doseg naših sporočil ali pa na našo spletno stran pripeljemo večje število obiskovalcev. Kaj je pomembno in glede česa se ne potrebujemo preveč »sekirati«? Stvar je zelo podobna komunikaciji s pravimi prijatelji. Kar Facebook prijatelji najbolj cenijo je iskrenost in zabavnost.

Izberimo pravi kanal

Kje bomo bolj uspešni? Na Facebooku, Instagramu ali Twitterju? Instagram izberemo, če smo orientirani na modo ali hrano. Hashtag #fashion je eden izmed najpopularnejših hashtagov na Instagramu. Tudi dobre restavracije ne morejo brez lepih fotografij hrane, ki preplavljajo Instagram že nekaj let. Če imamo več za povedati in manj za pokazati, izberemo Facebook. Če pa imamo še več za povedati in smo pri tem še ostri kot britev, potem lahko gremo tudi na Twitter.

Kako pogosto komuniciramo?

Redna komunikacija je nujna. Saj veste, govorimo o »prijateljih«. Če smo na Instagramu ali Facebooku, uporabljamo tudi storyje, s katerimi ravno tako dosežemo veliko sledilcev. Vsaj ena objava ali story na dan ne bi smela biti prevelik problem, tudi če smo manjše podjetje. Objave lahko nastavimo vnaprej, tako jih ne potrebujemo objavljati vsak dan sproti. A vsekakor redno odgovarjamo na komentarje na vseh profilih. Čim prej tem bolje.

Ali lahko profile vodim sam?

Lepa fotografija potrebuje nekaj smisla za estetiko. In brez lepe fotografije ne gre. Fotografije lahko najdemo na spletnih knjižnicah, kot so Bigstock, Freepik, Shutterstock ... Nekatere med njimi so tudi brezplačne. Brez zadrege lahko za fotografiranje uporabimo tudi malo boljši telefon. Uporabimo lahko tudi aplikacijo za 360 stopinjske fotografije, posnamemo kakšen video in pri tem pazimo na svetlobo ... Tudi besedilo raje preberimo večkrat, kajti slovnične napake so zelo moteče (če nismo vplivneži, bomo s »kokrkol« in »kok dobr« težje kam prišli). Če ste manjše podjetje lahko vse pomanjkljivosti nadomestite s pristnostjo in zabavnostjo. Na Instagramu ne pozabimo na uporabo izbranih »hashtagov«, s katerimi bomo še bolj dostopni vsem, ki jih zanima naša branža.

Dvosmerna komunikacija

Ljudje se radi pogovarjajo, tudi na družbenih omrežjih. Prebudite jih z ugankami, vprašanji, nagradnimi igrami ... Za pomoč se lahko obrnete tudi na vplivneže, ki bodo kljub temu, da boste zanje odšteli kar nekaj denarja, povečali vaš doseg objav.

 

Spletna stran

Je vizitka vsakega podjetja, ki nudi uporabniku vse pomembne informacije o vaši ponudbi, lokaciji, novostih ... S pomočjo Facebooka in objav, ki peljejo na spletno stran, bomo nanjo pripeljali še več obiskovalcev. Družbena omrežja in spletna stran se lepo dopolnjujejo, saj lahko na spletni strani objavimo več informacij, njihove povzetke pa predstavimo v Facebook objavah. Pri Telekomu Slovenije lahko spletno stran naročite brezplačno vsi obstoječi in novi naročniki Telekomovih poslovnih paketov.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
13. november 2020
5463
23. november 2020
Vidna spletna stran, uspešna uporaba družbenih omrežij