Življenje se ponovno seli na internet – naj vse deluje tako, kot mora

Tehnik 3. november 2020 Čas branja članka: 8 min
/PublishingImages/mt-korona2-tehnik-pirnat-hero.jpg

Déjà vu ali prav res spet ostajamo doma? Ne, zares nas šefi, ravnatelji in politiki pozivajo k zanje nenavadni stvari – naj bomo čim več doma. Stara zgodba, novi triki – teh vas bo naučil tudi Moj Telekom, ki vam bo bivanje doma polepšal z udobjem, praktičnostjo in uporabnostjo.

Spet doma: prihranimo stroške in živce

Služba na daljavo, če imate otroke, pa tudi šola na daljavo, ohranjanje stikov s prijatelji in družino … Da, tudi v časih, ko ostajamo doma, je še kako pomembno, da smo povezani, pa naj gre za službene ali zasebne stike. Na prvi pogled je to seveda videti čisto preprosto in zabavno, a kaj hitro se zavemo, da za to potrebujemo dva izpolnjena pogoja – dovolj prenosa podatkov, ki nam je na voljo za dobro ceno, in kakovostno internetno povezavo, saj ne želimo, da nam komunikacijo zmotijo prekinitve.

Kar doma poskrbite za vse, kar ste morda vajeni urejati drugače

Moj Telekom omogoča preverjanje in nadzor porabe zakupljenih količin ter prilagajanje paketov Telekoma Slovenije kar z domačega naslanjača. To je zelo priročno zlasti zdaj, ko še posebej veliko časa preživimo ob komunikaciji na daljavo. Moj Telekom je zato zelo dobrodošel, saj lahko kadarkoli in kjerkoli prek njega zakupimo dodatne količine in naprej komuniciramo brez strahu pred previsokim računom ob koncu meseca. Naročniki določenih paketov iz ponudbe Telekoma Slovenije lahko v Mojem Telekomu tudi zamenjajo naročniški paket.

 

Pridobite polni dostop do vseh storitev – z videoidentifikacijo v le petih minutah

Moj Telekom je na voljo na moj.telekom.si ali kot aplikacija (Android in iOS), namenjen pa je vsem naročnikom mobilnih in fiksnih naročniških razmerij, pa tudi uporabnikom Mobi in naročnikom elektrike pri Telekomu Slovenije. Najenostavneje in najhitreje se v Moj Telekom registrirate sami ali pa opravite hitro registracijo s klicem na 080 8000. Novost je še hitrejša registracija, in sicer z videoidentifikacijo v le petih minutah. Več o tem si preberite tukaj.

Internet spet »šteka«? Na prvem mestu je zanesljiva in hitra internetna povezava!

Zato izberite naročniški paket, ki bo kos vsem vašim delovnim nalogam in prav tako željam po sproščenem preživljanju prostega časa. Izberite najhitrejšo povezavo in si omogočite, da bo vse teklo tako, kot mora, brez nadležnih prekinitev. Kot že omenjeno, naročniki določenih paketov iz ponudbe Telekoma Slovenije lahko v Mojem Telekomu tudi zamenjajo naročniški paket. Oglejte si aktualno ponudbo vrhunskih paketov in izberite naročniški paket, ki bo zadovoljil vsa vaša pričakovanja – pobrskajte med najboljšimi paketi po vaši meri.

Dodatni zakupi, da nikoli ne bomo ostali brez možnosti komuniciranja

Če vam zmanjka količin za klice, sporočila SMS/MMS ali prenos podatkov, lahko prek Mojega Telekoma enostavno dokupite količine ter si zagotovite večji nadzor nad stroški. Možnosti dodatnih zakupov so odvisne od vrste naročniškega razmerja, pri tem imate dve izbiri: če veste, da določeno dodatno količino potrebujete vsak mesec, se odločite za trajni vklop, ki velja do preklica in ga lahko kadarkoli izklopite. Če več količin potrebujete le kdaj pa kdaj (npr. zdaj, ko ste več doma), pa se lahko odločite za zakup dodatnih količin za tekoči mesec.

 

Želite nekomu polepšati dan? Podarite mu del svojih gigabajtov!

Ste že kdaj uporabili storitev Delim GB? Ta omogoča, da izbrano količino prenosa podatkov v svojem paketu podarite drugemu naročniku Telekoma Slovenije ali uporabniku Mobi. V teh časih je to lahko zelo lepa gesta, ki bo prejemniku zagotovo polepšala dan. Na ta način presenetite svojega otroka, partnerja ali prijatelja, ki mu zmanjkuje prenosa podatkov. Podarjena količina se odšteje od vaše skupne količine. Tudi to lahko storite enostavno v Mojem Telekomu.

Ne samo odrasli, tudi najmlajši so postavljeni pred poseben izziv

Tudi otroci so namreč ostali doma in tudi oni imajo svoje dnevne obveznosti, saj se šola ni preprosto ustavila, temveč se je preselila v e-učilnice. Po šoli pa vedno prija druženje z vrstniki, ki jih bodo otroci med šolanjem na daljavo zagotovo pogrešali. Zato tudi njim omogočimo nemoteno komunikacijo in jih spodbudimo, da ohranjajo dobra prijateljstva. Starši se za svoje otroke najpogosteje odločijo za predplačniške pakete Mobi, ki jih lahko enostavno napolnijo kar v Mojem Telekomu in pri tem tudi nadzorujejo porabo.

Televizija dobrodošla, kot že dolgo ne

Prihajajo mrzli meseci, ko že tako ali tako vsako leto več časa preživimo doma, letos pa bo to še bolj izrazito. In v teh časih je naša zelo dobrodošla družba televizija. Res je, da imajo ljudje različne navade, nekateri televizijo gledajo vsak dan, drugi le za konec tedna, spet tretji le izjemoma. Zagotovo pa se v časih, ko ostajamo doma, te navade nekoliko spremenijo, saj imamo kar naenkrat več časa. Če ste naročnik televizije Telekoma Slovenije, imate na voljo vrhunske programske sheme in programske opcije, ki jih lahko vedno dodatno nadgradite v Mojem Telekomu.

Imate raje TV-serije, filme, dokumentarce, šport ali risanke?

To pravzaprav ni pomembno, saj vam je pri televiziji Telekoma Slovenije na voljo vse: od priljubljenih TV-serij, nadaljevank, največjih filmskih uspešnic, resničnostnih šovov, do pestre palete vsebin za najmlajše, dokumentarnih filmov ter dodatnih športnih vsebin. S pomočjo Mojega Telekoma pa se lahko poslovite tudi od zamudnega iskanja programov na daljincu, saj lahko te razvrstite po takšnem vrstnem redu, kot vam najbolj ustreza, in to z le nekaj kliki.

 

Poenostavite plačevanje računov in se izognite proviziji

V Mojem Telekomu je priljubljeno tudi plačevanje računov za vse storitve Telekoma Slovenije brez provizije. Storitev je na voljo naročnikom, ki so zasebni uporabniki in imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop do svojih naročniških razmerij. Če dostopa še nimate, si ga uredite tukaj. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.

Možnost plačevanja računov v Mojem Telekomu je med uporabniki zelo dobro sprejeta, saj med drugim ni zaračunana provizija, omogoča takojšnje knjiženje plačila, plačate lahko 24 ur na dan, katerikoli dan v letu, omogočeno vam je plačevanje s plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
3. november 2020
5442
3. november 2020
Življenje se ponovno seli na internet – naj vse deluje tako, kot mora