Koowheel K8 Hoverboard – test na dlani

Matej Ribič 19. februar 2019 Čas branja članka: 6 min
/PublishingImages/test-koowheel-k8-ribic-feb18-hero.jpg

Električna rolka oziroma, kot temu pravijo čez lužo, “hoverboard” je na trgu že kar nekaj časa, vendar je bil nakup takšne rolke takrat bistveno dražji kot danes. Pri Telekom Slovenije je ena izmed takšnih električnih rolk na voljo kupcem v programu zvestobe za slabih 150 EUR in je tako bistveno dostopnejša. Tokrat sem v testiranje prejel električno rolko oziroma “hoverboard” Koowheel K8, v nadaljevanju pa lahko preberete, kako se je odrezala.

Specifikacije:

 

  • Cena: v programu zvestobe 24 x 6,2 EUR in 50 točk
  • Dimenzije (D x V x Š): 59,4 x 17,5 x 18,7 cm
  • Neto masa: 8,65 kg
  • Moč motorja: 2 x 200 W
  • Maksimalna hitrost: 10 km/h
  • Maksimalna obremenitev: 100 kg
  • Maksimalen doseg: od 10 do 12 km
  • Maksimalen naklon: 20 stopinj
  • Uporabna temperatura: -10–60 °C
  • Kolesa: 6,5-palčna, narejena iz trde gume
  • Zvočnik: vgrajen zvočnik bluetooth na dnu naprave
  • V škatli: električna rolka Koowheel K8, polnilec s kablom, navodila za uporabo in preprosta torba za prenašanje rolke
  • Garancija: 12 mesecev

Kitajsko podjetje Koowheel se že od leta 2009 ukvarja z izdelavo električnih skirojev in električnih rolk, so pa vsaj na našem trgu manj znani, zato sem bil o kakovosti izdelave nekoliko skeptičen. Kako dobra je lahko kitajska rolka za 150 evrov?

 

Izkazalo se je, da več kot dovolj, četudi je pretežno narejena iz plastike in gume. Okvir rolke je večinoma narejen iz trde plastike, ki ima nekoliko boljši občutek v rokah zaradi teže, ki jo s seboj prinaša ogromna baterija. 6,5-palčni kolesi sta narejeni iz trde gume, tu pa ne najdemo nikakršnih zračnic kot pri električnih skirojih. Proizvajalec obljublja, da sta kolesi narejeni za optimalen oprijem, imata pa tudi blatnika, zaradi katerih bodo naši čevlji in hlače čisti. Zgornja površina, kamor položimo stopala (pedala), so prav tako narejena oziroma prevlečena s slojem gume, na vrhu pa ima svetlo zelene črte, ki sicer to popolnoma črno električno rolko nekoliko poživijo. Tu si želim, da bi bila površina prevlečena s kakšno teksturo, ki bi še dodatno izboljšala oprijem med vožnjo z rolko. Tako na levi kot desni strani najdemo napis Koowheel, na sredini rolke pa stanje baterije in indikator stanja pedal. Znak za baterijo sveti v beli barvi, ko je hoverboard napolnjen, in rdeče, ko je kapaciteta baterije pod dvajsetimi odstotki. Indikator stanja pedal sveti v beli, ko sistem za ravnotežje deluje pravilno, in nam pomaga pri stopanju na električno rolko. Rdeče sveti, ko ta ne deluje pravilno oziroma ko nanjo stopimo napačno. Na zadnji strani se nahaja pripeto držalo, ki ga je možno tudi sneti, nam pa to omogoča nekoliko lažje nošenje električne rolke, žal pa je ta po mojem mnenju s težo 8,65 kg še vedno zelo težko. V škatli najdemo še preprosto torbo za transport rolke. Prav tako na zadnji strani najdemo gumb za vklop in vrata za polnjenje, ki so zaradi zaščite pred vlago prekrita s gumijastim pokrovčkom. Spredaj se na levi in desni nahajata še dve led luči, ki osvetljujeta našo pot. Na spodnji strani električne rolke najdemo še zvočnik, na katerega se lahko povežemo z mobitelom prek povezave bluetooth in ga uporabimo za predvajanje glasbe.

 

Koowheel obljublja, da bomo z električno rolko K8 lahko prevozili razdalje do 12 km pri maksimalni hitrosti do 10 km/h in z maksimalno nosilnostjo 100 kg. Prav tako obljubljajo delovanje v slabših temperaturnih razmerah, in sicer od -10–60 °C. Hoverboard sem preizkusil pri -5 °C in je rolka delovala brez težav, prav tako je rolka brez težav peljala odraslega človeka. Potrdim lahko tudi maksimalno hitrost 10 km/h, kar vsekakor ne bo podrlo hitrostnih rekordov, bo pa dovolj za »afnanje« po pisarnah. Vožnja rolke zunaj na prostem je le rahlo hitrejša od normalne hoje, zato z njo ne načrtujte daljših poti. Obljubljenega dosega 12 km pa nisem uspel preveriti, saj rolke nisem polnil niti enkrat. Z njo sem se peljal kar nekajkrat, vendar vedno na krajših razdaljah in večinoma znotraj stavb. Obljubljeni doseg je vsekakor dober, ampak mislim, da se uporabniki te rolke z njo ne bodo peljali tako daleč, in si namesto tako velike baterije želim nekoliko manjšo težo. Rolka je namenjena predvsem otrokom, kar pa še ne pomeni, da ni namenjena tudi odraslim. Če ste ali imate “kul” šefa, je električna rolka idealna, da se s svojim ravnotežjem pohvalite pred sodelavci in se zapeljete do kuhinje na skodelico kave. Rolko je seveda možno peljati tudi zunaj, ampak bo naša izkušnja odvisna od ceste ali pločnika, po katerem se peljemo. Paziti je treba na morebitne luknje ali večje kamenčke na vozišču, ki bi nas lahko vrgli iz ravnotežja.

 

Rolko bodo vsekakor hitreje obvladali otroci, hitro pa se je navadijo tudi odrasli. Osnove vožnje so sprva zelo enostavne, in sicer: da mirujemo, na rolki stojimo, z gibanjem naprej pospešujemo, z gibanjem nazaj pa zaviramo. Obračamo se tako, da s posameznim stopalom rahlo porinemo posamezni pedal proti tlom. Medtem ko je mlajši brat rolko takoj obvladal, je meni in očetu vzelo 15 minut časa, da sva se na njej nekoliko bolj nerodno zapeljala, se naučila nanjo stopiti in narediti kakšen večji zavoj, se pa tako kot pri vsaki stvari, ki jo vadimo, hitro naučimo in postanemo boljši in je vsekakor zanimiva izkušnja. Ta pritegne kar nekaj pozornosti še posebej izven večjih mest, saj rolke zunaj ne vidimo pogosto. Mimoidoči vas bodo ustavljali z vprašanji, nekateri pa bodo le strmeli v vas, kot da ste prišli iz prihodnosti, kar pa je že stalnica za modernejša vozila na električni pogon.

 

Električna rolka je vsekakor nekaj posebnega, je pa bolj namenjena zabavi kot resnemu prevozu, kot ga je ponujal električni skiro Xiaomi, ki sem ga istočasno testiral. Rolka pa je s tako nizko ceno vsekakor zelo konkurenčna in vredna nakupa.


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
19. februar 2019
4454
19. februar 2019
Koowheel K8 Hoverboard – test na dlani