Intervju Westworld: »Čestitke, naredili smo te v robota.«

Igor Harb in Tamara Harb 27. april 2020 Čas branja članka: 6 min
/PublishingImages/Westworld-s3-intervju-harb-apr20-hero.jpg

Tretja sezona Westworlda se bliža očitno nedvomno spektakularnemu finalu. Vsaka epizoda je polna presenečenj in vse se odvija bistveno hitreje kot bi lahko sklepali po prvih dveh sezonah. Fokus zgodbe je na spopadu med roboti in ljudmi, pri čemer je zdaj vsaj jasno, kdo vse je človek in kdo robot oz. gostitelj. Za (najbrž) zadnje tovrstno presenečenje je poskrbel Ashley Stubbs, vodja varnosti parka Westworld iz prejšnje sezone, ki ga igra Luke Hemsworth.

Prvi dve sezoni serije Westworld sta na voljo v HBO GO in HBO OD. Novi deli tretje sezone so na voljo vsak ponedeljek, 4. maja bo na sporedu zadnji, osmi del.

V tretji sezoni so se že preverjeni ekipi pridružili novi liki in igralci. Aaron Paul kot Caleb, Vincent Cassel kot Serac, Lena Waithe kot Ash. O tem, kako je izvedel, da se vrača v novi sezoni, snemanju, počenem bicepsu in svojem liku Ashleyu Stubbsu je več povedal Luke Hemsworth, starejši brat slavnejših Chrisa (Thor, Maščevalci) in Liama Hemswortha (Igre lakote).

Vaš lik Ashley Stubbs je to sezono začel zelo dramatično. Ali lahko na kratko opišete, kaj se je zgodilo ob koncu druge sezone?

Zaključek prejšnje sezone je bil precej nejasen. Dobili smo namig, da je Ashley Stubbs morda gostitelj in v začetku te sezone, ko se poskuša uničiti, smo dobili potrditev. Žal pa ni posebej dober strelec. Res ne vem, kaj je z njim, ničesar ne zadene.

Nekako ni v pravi službi?

On je najslabši varnostnik, kar jih je. Kaj je že tvoje delo? Aha, da poskrbiš, da so vsi na varnem. To ti bo šlo dobro od rok, a ne? Ne? Daje videz, da bo v tem uspešen, ampak pod površjem se ne skriva prav veliko, kajne?

Kdaj ste vi ugotovili, da je Stubbs gostitelj?

Bil sem v Kentuckyju, saj sem imel manjšo vlogo v nekem drugem projektu. Dobil sem letalsko karto, naj se vrnem nazaj na snemanje Westworlda, kjer naj bi bil ob šestih zjutraj. Prišel sem na letališče v Atlanti in vse je bilo zaprto, tako da sem zamudil polet, kar je bilo seveda stresno. Ob enih ponoči sem dobil e-pošto od Jonathana (Nolana) z nekaj popravki in dialogi. Rekel sem si, še dobro, da sem buden in se lahko naučim tekst. Ko sem začel brati, sem šokiran ugotovil, da je to pretkano dodal v scenarij.

 

Verjetno ste se počutili, kot da ste v Westworldu, ko vas igralec prosi, da preberete scenarij in prek tega prevzamete zavest?

Natanko tako. Na snemanje sem prispel s peturno zamudo in tam je že bilo 500 ljudi, povsod polno čolnov in letal, in zanimalo me je, kaj se dogaja. Ali sem gostitelj? In Jonathan mi je odgovoril, da morda pa res. Nato sva s Tesso (Thompson) sredi tega kaosa morala odigrati kratek, tih trenutek in sem si poskušal to sceno razložiti, saj na tisti točki nisem vedel, kaj počnem. Bilo je nedorečeno, dokler nisem dobil božične čestitke od Lise (Joy) na kateri je pisalo: »Čestitke, naredili smo te v robota, ker so roboti za večno.« No, to je razjasnilo stvari. Potem je sledila moja prva scena (s prstom pokaže na glavo) in opala, zgrešil sem.

Ali se je zaradi sodelovanja v seriji spremenil vaš odnos do tehnologije?

Ja, že od leta 2014, ko smo začeli, se je veliko spremenilo. In glede na to, kakšna sta Lisa in Jonathan (Nolan), bi rekel, da tudi onadva nimata veliko upanja za prihodnost in veliko tega se zrcali skozi to sezono. Mislim, da del brezupa prihaja iz občutka vdanosti v usodo, ujetosti v tirnice. Zgodilo se bo. Prišla bo ta tehnološka revolucija, najbrž je že tukaj. A kaj naj bi bil pravi odziv na to? Tehnologije namreč ne bomo nehali uporabljati. Duhca ne moreš strpati nazaj v svetilko. Zdi se, da prevladuje občutek, da smo na to obsojeni, da tako pač je in medtem se lahko zabavamo naprej.

Kakšno je vaše mnenje o tem, da ženske vodijo Westworld?

Mislim, da bi brez tega bila to neka druga serija, nekega drugega časa in obdobja, ki ga ni več. Mislim, da je to tudi odsev tega, kako neverjetne so te ženske. Evan (Rachel Wood) in Thandie (Newton) sta izjemni in ju resnično občudujem. Eden mojih prvih dni na snemanju sem delal z Evan. Sedela je na stolu, njen lik Dorothy je bil v načinu diagnosticiranja, in spomnim se, da sem spremljal subtilnost njene igre – niti en vdih ni bil odveč, niti en gib.

Ali vas je Evan Rachel Wood res poškodovala, ko se je scena pretepa sfižila?

Pravzaprav sem se poškodoval že pred tem. Ona je bila odlična v tem, da me ni še bolj poškodovala. Doma sem sam poskušal na lestvi namestiti precej velik televizor na steno in ko sem ga premikal levo in desno, da bi zadel nosilec, se je moj biceps kar nenadoma snel s kosti. Mislim sem, da je vse v redu, a ni bilo. Tako v prvi sceni s pretepom (2. epizoda te sezone) na hodniku, sploh nisem imel pritrjenega bicepsa in so morali spremeniti koreografijo, da me ustrelijo in da sem večino spopadov izvedel z eno roko. Takoj za tem sem imel operacijo in pretep z Evan smo posneli, takoj ko sem okreval.

Kaj se je zgodilo v tem pretepu z Evan Rachel Wood?

Brcala me je in brcala, me vrgla ob steno in z balkona. Ampak bila je odlična. Bilo je zelo fizično. Meni tovrstne scene niso zabavne same po sebi. Gre za natančno koreografijo, ampak zelo bolečo. Na začetku si vedno rečeš, da ne potrebuješ ščitnikov za kolena. Ko pa že devetdesetič padeš na koleno ... ponovitve scen so tisto, kar te dotolče. Z razlogom imamo kaskaderje, ki so fantastični. Vedo, kako pasti, da izgledaš super.

Koliko tega posnamejo kaskaderji in koliko sami?

Ta pretep sva posnela sama, razen ko Stubbs pade čez rob. To je naredil Simon, moj kaskader. Vse je koreografirano, tako kot v drugih scenah, a celo z nekaj več vaje. Treba je poskrbeti za varnost in ne moreš uporabiti igralcev, kadar se delajo prave kaskaderske scene.

 

Ali živite v Los Angelesu?

Pravkar sem se preselil nazaj v Avstralijo. V Los Angelesu sem živel sedem let, potem pa sem se decembra 2019 odločil, da grem nazaj domov. Dobili smo priložnost, da gremo nazaj. Otroci so bili toliko stari, da sva rekla, da je čas, da gredo v šolo, ki želiva, da jo obiskujejo. Imamo krasno šolo, ki ima veliko skupnega s finskimi in švedskimi, ki so vodilne v akademskih rezultatih in otroci se imajo krasno, obožujejo jo.

Ali je po koncu delovnega dne preprosto pustiti stvari za sabo? Pri seriji, kot je Westworld, imate opravka s kompleksnimi koncepti. Kako preprosto se jih znebite?

To je zanimivo, ko smo v Avstraliji, je vse preprosto. V Los Angelesu je bilo to naporno. Čudovito se je bilo peljati na delo in domov in spati v svoji postelji. A je naslednji dan bil čuden občutek odpeljati otroke v šolo, potem pa se spet preleviti v Stubbsa v Westworldu. Gre za mentalen preobrat in proces.

Nekatere zadeve ostanejo in se jih težko otreseš. Če bi moja vloga bila še večja, bi bilo še težje. A bila je ravno prav zahtevna, da ni bilo tako intenzivno, da bi se zlomil. Včasih namenoma ne kličem otrok, ker potrebujem občutek ločenosti od njih, občutek izgube. Tako najdeš način, kako to uporabiti, kako iz tega potegniti čustva za igro. Potem pa je spet vse v redu.

Westworld je na sporedu HBO ob ponedeljkih, vse pretekle epizode pa so na voljo v videotekah HBO GO in HBO OD. Če uporabljate NEO, zgolj pritisnite gumb z mikrofonom in recite »Westworld«.

Foto: HBO


Podobni članki

 

Nalaganje vsebine
© 2017 Telekom Slovenije
27. april 2020
5161
27. april 2020
Intervju Westworld: »Čestitke, naredili smo te v robota.«